تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763900
شناسه : 3763900
تاریخ :
عزم دولت چهاردهم تلاش برای کمتر کردن مشکلات با وفاق و همدلی است اقتصاد ایران: زاهدان_ وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: عزم دولت چهاردهم جزم شده تا با وفاق و همدلی مشکلات را کمتر کند و فشار را از روی شانه‌های مردم بردارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از موزه شهر سوخته در جمع شماری از مردم و صنعتگران، افزود: شناسنامه ایران بدون سیستان و بلوچستان ابتر بوده و این استان به بهشت باستان‌شناسان شهرت یافته است.

وی ادامه داد: زمانی که از ایران حرف می‌زنیم، نمی‌شود از سیستان و بلوچستان و هویت آن سخن نگوئیم چرا که شناسنامه ایران بدون این استان ابتر بوده و این خطه پهناور به بهشت باستان‌شناسان شهرت یافته است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: این منطقه، دارای ظرفیت‌های میراثی بسیار بکر و ارزشمندی هست که باید آن را غنیمت بشماریم.

وی خاطرنشان کرد: این استان، مردمان خونگرم، با فضیلت و با شرافتی دارد که سرمایه بزرگ نظام سیاسی هستند، همه باید تلاش کنیم تا فقر از چهره استان زدوده شود.

صالحی امیری ادامه داد: قطعاً در این دوران فعالیتم، سفرهای متعدد دیگری به سیستان و بلوچستان خواهم داشت و رسیدگی به امور این استان جزو اولویت‌های کاری وزارتخانه و دولت است.

صالحی امیری با ابلاغ سلام گرم ریاست‌جمهوری به مردم سیستان وبلوچستان تاکید کرد: رئیس جمهور، گفته اند که دولت بر عهدی که با مردم این استان بسته پایبند بوده و به تمام تعهدات خود جامه عمل خواهد پوشاند.

وی تاکید کرد: عزم دولت جزم شده تا با وفاق و همدلی مشکلات را کمتر کند و فشار رو از روی شانه‌های مردم بردارد که این مهم با همکاری ملت عزیز ایران و همدلی همه جانبه به زودی زود محقق خواهد شد.