تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3763898
شناسه : 3763898
تاریخ :
انتصابات دولت به دور از نگاه‌های سیاسی باشد/ با گرانی مقابله شود اقتصاد ایران: نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از نیروهای توانمند و شایسته در سطح کشور استفاده کند و انتصابات باید به دور از نگاه‌های سیاسی باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عباس بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دولتمردان باید از همین الان راهکارهایی را برای حل مشکلات کشور در نظر گیرند، اظهار کرد: مجلس با رأی اعتماد به همه گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه‌ها نشان داد که در کنار دولت است و در ادامه نیز تاکید مجلس شورای اسلامی، کمک به دولت و همراهی با دولتمردان با هدف رفع مشکلات کشور است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی مردم باید اولویت اصلی دولت چهاردهم باشد، البته دولت و مجلس باید در کنار هم به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مقابله با گرانی و تورم باشند.

وی متذکر شد: زمانی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همه گزینه‌های پیشنهادی دولت رأی اعتماد دادند، عملاً این پیام را دادند که کشور نباید بلاتکلیف بماند و دولت چهاردهم باید زودتر تکمیل شود تا به سرعت و با جدیت اقدامات خودش را انجام دهد.

بیگدلی ادامه داد: رئیس جمهور همواره بر وحدت، هم‌افزایی و غیرجناحی بودن تاکید کرده است که امیدواریم در انتخاب دیگر دولتمردان نیز این موارد لحاظ شود و افرادی جهادی، کارآمد و متخصص روی کار بیایند.

وی با بیان اینکه تعامل مجلس و دولت باید تداوم باشد، گفت: همان طور که رئیس جمهور در معرفی کابینه به مجلس همه تلاش خودش را کرد تا وفاق ملی و هم افزایی در عمل محقق شود، در ادامه مسیر نیز باید شایسته سالاری مورد توجه قرار گیرد و افراد توانمند به کار گرفته شوند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتماً دولت باید از نیروهای توانمند و شایسته در سطح کشور استفاده کند و انتصابات باید به دور از نگاه‌های سیاسی باشد.