تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763896
شناسه : 3763896
تاریخ :
عرب عامری: سطح مسابقات پاراتیروکمان خیلی بالا است اقتصاد ایران: پاراکماندار ریکرو ایران پس از پایان کارش در مرحله مقدماتی بازی های پارالمپیک بر سطح بالای این رقابت ها تاکید کرد. 

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، محمدرضا عرب عامری پس از پایان کارش در مرحله مقدماتی رقابت های ریکرو که با کسب جایگاه پنجم همراه بود، گفت: در کوالی اول انتظار بیشتری از خودم داشتم اما کمی از نظر ذهنی به هم ریختم و به همین دلیل چند امتیاز از دست دادم.

وی ادامه داد: در کوالی دوم اما تا حد زیادی جبران کردم، در مجموع ۶۴۵ امتیاز گرفتم که فکر می کنم یک نمره هم‌ بالاتر از پارالمپیک توکیو است. در کل ۶-۵ نفر در این مرحله رکورد پارالمپیک را زدند.

عرب عامری تصریح کرد: در مجموع در ریکرو خیلی نتیجه قابل پیش بینی نیست، در این ماده تقریبا ۱۰ نفر اول شانس مدال هستند. اختلاف امتیاز خیلی کم است. خود من در مسابقات اول در مرحله مقدماتی اول شدم اما در نهایت مدال نگرفتم و کسی که هشتم شده بود، مدال گرفت.

این ملی پوش پاراکماندار در پایان با تاکید بر سطح‌ بالای بازی های پارالمپیک گفت: سطح مسابقات خیلی بالا است، همین امروز ۶ نفر موفق به رکورد شکنی شدند و این خیلی بعید بود، تمام تلاشم را می کنم بهترین نتیجه را بگیرم.