تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763866
شناسه : 3763866
تاریخ :
تقاطع غیرهمسطح سوخته کلا در قائمشهر افتتاح شد اقتصاد ایران: قایمشهر - تقاطع غیر همسطح سوخته کلا جاده نظامی قائمشهر به عنوان آخرین پروژه بر زمین مانده این شهرستان بهره برداری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مولایی قرا عصر پنجشنبه در آئین افتتاح پل سوخته کلاً همزمان با افتتاح نمادین پروژه‌های اداره کل راهداری مازندران در قائمشهر گفت: این پروژه، مطالبه به حق مردم قائمشهر بود که بیش از یک دهه از آغاز ساخت آن گذشت و امروز با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار قائمشهر عنوان کرد: از هفته دولت سال گذشته تاکنون بیش از ۳هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان در قائمشهر شروع عملیات اجرایی و بهره برداری انجام شد.

وی افزود: شهرستان قائمشهر درطی ۳ دوره متوالی رتبه اول اجرای پروژه‌ای عمرانی را با بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده است و همچنین رتبه اول مشارکت در اجرای طرح هادی و رتبه نخست تخصیص اعتبارات را نیز کسب کرده است.

مولایی با اشاره به اجرای بیش از ۲۵ کیلومتر راه روستایی در سال گذشته، گفت: در سال جاری ۴۶ طرح هادی در قائمشهر در حال اجرا داریم و این رقم در سال آینده به ۷۲ طرح افرایش خواهد یافت.

فرماندار قائمشهر با اشاره به بهره برداری از پروژه‌های بزرگ قائمشهر، گفت: یکی از این پروژه‌های بر زمین مانده بیمارستان رازی بود که بعد از ۱۷ سال با دستان مبارک سیدالشهداء خدمت، دکتر رئیسی به افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی در خصوص آزاد راه قائمشهر به میاندرود و ساری بیان کرد: در هفته گذشته کلنگ این پروژه به طول ۴۵ کیلومتر به زمین خورد که اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای آن لازم است.

فرماندار قائمشهر با اشاره به پروژه آب شرب قائمشهر به عنوان یک ابر پروژه گفت: در ۶۰ سال گذشته در این شهرستان با لوله ۴۰۰ به شهروندان آبرسانی می‌شد که در فاز اول پروژه آبرسانی با دو لوله ۱۲۰۰ این کار را انجام دادیم که با اتمام این پروژه در ۵۰ سال آینده هیچ مشکلی در خصوص آب شرب قائمشهر نخواهیم داشت.