تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763832
شناسه : 3763832
تاریخ :
بصیرت نیاز امروز جامعه اسلامی است اقتصاد ایران: سنندج-معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان گفت: بصیرت و آگاهی نیاز امروز جامعه برای مقابله با برنامه‌ریزی‌های دشمنان و افرادی است که با غبارآلود کردن فضا تشخیص حق و باطل را سخت کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم یادواره شهدای دولت شهرستان قروه اظهار کرد: شهید رئیسی در کلام رهبر انقلاب صفات ممتازی در خصوص شهید رئیسی ذکر شده که خستگی ناپذیری، مدیر مجرب کارآزموده، با اخلاص و صمیمی و متواضع و اهل تضرع و مردم دوست از این ویژگی‌ها است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب علیرغم گذشت کمتر از چهار ماه از شهادت رئیسی نام ایشان را با جملات بی نظیری یاد می‌کنند، افزود: رهبر اسلام در جمع اعضای کابینه دولت چهاردهم فرمودند دوران خدمت را باید مغتنم بدانید چون این دوران زودگذر است و مانند شهید رئیسی زمینه خدمت به مردم را فراهم کنید.

رمضانی اذعان کرد: شهید رئیسی امروز در اذهان ماندگار است و به فرموده معظم له اگر دولت شهید رئیسی تداوم می‌یافت بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری کردستان تصریح کرد: دولت شهید رئیسی در کمتر از سه سال بسیاری از اتفاقات مثبت را در کشور رقم زدند و بسیاری از کارهای راهبردی و زیرساختی با افق بلند در دولت ایشان انجام شد.

وی با بیان اینکه در دولت گذشت هشت سال ناکارآمدی اتفاق افتاد، اذعان کرد: در دوره کمتر از سه سال شهید رئیسی کار جلو رفت و اتفاقات اثربخشی رقم خورد.

رمضانی یادآور شد: شهید رئیسی با در دست داشتن قرآن کریم توانست در سازمان ملل سخنرانی کند و با عزت تمام مورد پذیرش قرار گرفت.

وی ادامه داد: دولت شهید رئیسی جلوی برخی مشکلات و تورم را گرفتند و توانستند خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دادند.

وی بصیرت و آگاهی را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: باید در برابر دشمنی که برای ایران همیشه برنامه‌ریزی می‌کند تا فضا را غبارآلود کنند و تشخیص حق و باطل را برای مردم سخت کنند، بایستیم.

وی خواستار تأمین رضایت مردم توسط همه مسؤولان شد و گفت: باید رضایت خداوند را در مسیر خدمت مردم مورد توجه قرار دهیم.

ساده زیستی و اخلاص شهدای دولت آنها را به شهدای شاخص کشور تبدیل کرد

امام جمعه قروه نیز در این مراسم اظهار کرد: از دلایلی که شهدای دولت از جمله شهید رجایی و باهنر را به شهدای شاخص کشور کرده ساده زیستی و اخلاص آنها است.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی ادامه داد: شهید رئیسی نیز با ساده زیستی و اخلاص خود خدمات ماندگاری برجای گذاشت و توانست مؤلفه‌های قدرت را در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و اقتصادی را در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتقا ببخشند