تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763828
شناسه : 3763828
تاریخ :
اتفاقات و درگیری ملی پوشان تنیس روی میز بررسی شد اقتصاد ایران: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز پیرامون اتفاقات و حواشی رقابت های انتخابی تیم ملی آقایان در برخورد با خاطیان این رقابتها برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز پیرامون اتفاقات و حواشی مسابقات انتخابی تیم ملی مردان در سالن کنفرانس فدراسیون تنیس روی میز و با ریاست یزدان قبادی رئیس کمیته انضباطی برگزار شد.

در جلسه رسیدگی به تخلفات افراد خاطی، باتوجه به گزارش سرداور و مسئول برگزاری مسابقات، به درگیری رخ داده میان افشین نوروزی در مسابقه با بنیامین فرجی و درگیری لفظی با داور مسابقه و همچنین گزارش دبیرکل فدراسیون و تایید پرسنل پیرامون حواشی رخ داده و بکار بردن الفاظ ناشایست توسط افشین نوروزی پس از پایان مسابقه انتخابی در پی انتخاب نشدن این بازیکن در تیم ملی و همچنین گزارش سرداور مسابقات از درگیری در مسابقه میلاد عابدینیان و بنیامین فرجی با رضا فرجی و همچنین حرکت ناشایست حمیدرضا طاهرخانی تصمیم گیری شد.

در این جلسه یزدان قبادی رئیس کمیته بدوی (رئیس کمیته انضباطی)، یاسر عباسی و مهدی نادی (آنلاین) از اعضای کمیته بدوی حضور داشتند

به گفته ی قبادی رئیس کمیته بدوی، رأی متخلفان در چند روز آینده صادر خواهد شد.