تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763826
شناسه : 3763826
تاریخ :
توانمند سازی افراد تحت پوشش اولویت کمیته امداد باشد اقتصاد ایران: رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: توانمند سازی افراد تحت پوشش باید اولویت کمیته امداد باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) علیه جزئی از نظام اسلامی و یکی از ابعاد مدیریتی رهبری انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی نیز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کنند، افزود: امروز ما اجماع جهانی را برای انجام یک معادله جدید به دست آورده‌ایم.

آیت الله فلاحتی مهم‌ترین وظیفه کمیته امداد را گسترش خدمات دانست و گفت: توانمند سازی افراد تحت پوشش باید اولویت کمیته امداد باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه توجه به اولویت‌ها و حفظ کرامت افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی، ضروری است، ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی و اقدام شود تا افراد تحت پوشش عزتمند زندگی کرده و خودکفا شوند.

آیت الله فلاحتی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید رئیسی اضافه کرد: رئیسی نسخه‌ای از شهید بهشتی بود و هنوز به درستی شناخته نشده است و شایسته است که مسئولان کارهای ایشان را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه شهادت پاداش بسیار خوبی برای شهید رئیسی بود، افزود خدماتی که شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور در کشور ارائه کرد الگوی جدیدی را برای مدیریت مدیریت کشور ایجاد نمود که باید تداوم داشته باشد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی افراد زیر پوشش کمیته امداد، بر جهاد تبیین نیز تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی در این عرصه بسیار فعال هستند و با ایجاد شبهه و سیاه‌نمایی به گونه‌ای رفتار می‌کند که افراد فکر کنند در کشور هیچ گونه حرکت رو به جلو و پیشرفتی صورت نگرفته است.