تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763798
شناسه : 3763798
تاریخ :
حضور میدانی مسئولان در میان مردم بیشتر شود اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه گناوه با تاکید بر حضور میدانی مسئولان در میان مردم و شنیدن مشکلات آنها، گفت:همانگونه که رهبری توصیه فرمودند مسئولان باید حضور میدانی دربین اقشار مختلف جامعه داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رکنی حسینی ظهر پنج شنبه در آئین گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه در تالار بهزاد این شهر با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر و گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدا به ویژه شهدای دولت و با اشاره به اینکه هشتم شهریور ماه به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است، اظهار داشت: دهه ۶۰ روزهای بسیار سختی بر ملت ایران اسلامی گذشت و تعدادی از بهترین یاران امام (ره و انقلاب توسط دشمن به شهادت رسیدند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه ایران اسلامی قربانی تروریست است، افزود: بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم و بی گناه در ایران اسلامی توسط تروریست‌ها به شهادت رسیدند و شهدای والامقامی را به این طریق از دست دادیم.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر و آیت الله رئیسی به عنوان اسوه و الگو در جامعه هستند، گفت: اخلاص، تلاش، حضور در بین مردم، گره گشایی از مشکلات مردم از خصوصیات بارز این شهیدان است که می‌توان از آنها درس گرفت.

حضور میدانی مسئولان در میان مردم بیشتر شود

لزوم اطلاع رسانی خدمات نظام اسلامی

امام جمعه گناوه با بیان در چهار دهه عمر پربرکت نظام اسلامی خدمات زیادی در عرصه‌های مختلف صورت گرفته است، افزود: اگر چه وظیفه نظام اسلامی ارائه خدمات بی منت به ملت است اما این خدمات باید به نحو مطلوب و شایسته اطلاع رسانی و به ویژه برای نسل جوان جامعه بیان شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان کشور ما امروز در میادین ملی و بین المللی در عرصه‌های گوناگون می‌درخشند، گفت: زمینه و بستر این درخشش جوانان و نام آوران کشور قطعاً با تلاش مسئولان و نظام اسلامی فراهم شده و این افتخارآفرینی‌ها به برکت تلاش‌هایی بوده که باید بازگو شود.

امام جمعه گناوه از تلاش همه مسئولان و مجموعه ادارات شهرستان گناوه به ویژه فرماندار شهرستان تقدیر کرد و گفت: اگر چه کاستی‌هایی وجود دارد و هیچکس منکر این کاستی‌ها و کمبودها نیست اما اگر خدمات انقلاب و نظام اسلامی نیز دیده و بازگو نشود، اجحاف در حق انقلاب است.

وی گفت: باید تلاش کرد تا از استعدادها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها موجود کشور و منطقه همانگونه که رهبری نیز در دیدار مسئولان دولت چهاردهم تاکید فرمودند، هر چه بیشتر استفاده شود و همه در این زمینه کمک و همکاری کنند.

حضور میدانی مسئولان در میان مردم بیشتر شود

وی با تبریک روز کارمند افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا از خدمات دولت اسلامی و تلاش‌ها و زحمات بی منت همه مسئولان و خدمتگزاران مردم در مجموعه دولت تقدیر شود.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه خدمت به مردم از نعمت‌های خداوند است، گفت: گره گشایی و نیازهای مردم به سوی شما به تعبیر فرمایش امام حسین (ع) از نعمت‌های الهی است (ع) که باید شکرگزار بود.

وی گفت: مسئولیت‌ها، پست‌ها و مقام‌ها همیشگی نیستند بلکه امانت هستند و لذا باید در برخورد با مردم و ارباب رجوع با سعه صدر برخورد و بدون خستگی کار کنید.

امام جمعه گناوه به حضور میدانی مسئولان در میان مردم و شنیدن مشکلات و دغدغه‌های آنها از نزدیک و رو در رو تاکید کرد و ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب به مسئولان توصیه فرمودند باید در میان مردم حضور یافته و حرف مردم را بشنوید و حضور میدانی در میان اقشار مختلف جامعه داشته باشید.

وی با بیان اینکه ملت وفادار ایران اسلامی نسبت به انقلاب و رهبری و مسئولان نظام اسلامی علاقه مند هستند ولی مسئولان نیز باید اعتمادسازی و امید را در جامعه احیا و تقویت کنند و با هدایت‌ها و حمایت‌های پرچمدار انقلاب اسلامی به مردم خدمت کرد.

در این مراسم از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تقدیر شد.