تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763773
شناسه : 3763773
تاریخ :
نیروهای مسلح کشور خار چشمان دشمنان هستند اقتصاد ایران: بوشهر- نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروهای مسلح کشور خار چشمان دشمنان هستند و به هرگونه تجاوز دشمن، پاسخی قاطع و پشیمان‌کننده می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر پنجشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب و جمعی از نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار کرد: فرهنگ زیربناست و اگر فرهنگ جامعه اصلاح شود و در مسیر درست حرکت کند، سیاست و اقتصاد نیز بر اساس فرهنگ درست پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات جهاد در عرصه اجتماع و دفاعی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در مبارزه با کرونا، دولت، ارتش، سپاه، بسیج، مدافعان سلامت و تمامی آحاد ملت دست در دست یکدیگر دادند و حماسه آفریدند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در عرصه دفاعی نیز باید از مرزها و آب‌های خلیج همیشه فارس و آسمان کشور دفاع کرد و همگان باید برای حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی تلاش کنند.

وی با گرامیداشت دهم شهریورماه روز نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی در تمامی عرصه‌های دفاعی به خودکفایی رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور جز قدرت‌های برتر نظامی جهان است، افزود: کارنامه پدافند هوایی و هوا فضای سپاه پاسداران درخشان است و این کارنامه درخشان باید با آب طلا نوشته شود.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور خار چشمان دشمنان هستند، افزود: نیروی پدافند هوایی و هوافضای سپاه تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و بر اساس تدابیر و متناسب با آن پاسخ داده‌اند.

نیروهای مسلح کشور خار چشمان دشمنان هستند

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: پدافند هوایی عهده‌دار مسؤولیت سنگینی است و در دوران دفاع مقدس نیز در حراست از آسمان و امنیت کشور به خوبی درخشید و نقش مهمی در پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی داشت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پدافند هوایی چهار مأموریت اصلی دارد، عنوان کرد: کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام اهداف متخاصم از جمله مأموریت‌های مهم پدافند هوایی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات رهگیری به درگیری می‌انجامد و در برخی مواقع نیز به اخطار دادن منجر می‌شود.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه دشمن جرأت نگاه چپ به آسمان کشور ما را ندارد، گفت: نیروهای مسلح به هرگونه تجاوز دشمن، پاسخی قاطع و پشیمان کننده می‌دهند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر کسی توانست امیر نفس خود باشد، در بزنگاه‌ها مسیر را درست طی می‌کند و دچار لغزش نمی‌شود؛ اما اگر انسان اسیر نفس شود دچار خطا و شکست خواهد شد.