تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763771
شناسه : 3763771
تاریخ :
صعود نمایندگان ایران به مرحله حذفی اسنوکر قهرمانی جهان اقتصاد ایران: دو نماینده اسنوکر کشورمان مستقیم به جمع ۱۶ نفر پایانی و یک نفر به جمع ۲۴ نفر برتر راه پیدا کردند و از عصر امروز به رقابت با حریفان می پردازند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اسنوکر قهرمانی جهان در رده سنی منهای ۲۱ سال سوم الی دهم شهریورماه به میزبانی بنگلور هندوستان برگزار می شود و تیم اسنوکر کشورمان با ترکیب سید ارسلان باقری، شاهین سبزی، تیرداد آزادی پور، بنیامین گزاوند، پرهام کاظمی و میثاق دهقانی زیر نظر کامران شهلا در این مسابقات حضور دارد.

در پایان مرحله گروهی سه نماینده اسنوکر کشورمان به دور بعدی راه پیدا کردند.

ارسلان باقری موفق شد ژول فاندری از آلمان و زوبین زهیر از هند را با نتیجه ۳ بر ۱ و ۳ بر ۲ شکست دهد و در آخرین بازی راهول ویلیامز هندی را نیز ۳ بر ۲ شکست داد تا با صدرنشینی مستقیم به جمع ۱۶ نفر پایانی راه پیدا کند.

تیردادآزادی پور نیز با نتیجه ۳بر۱ و ۳ بر ۰ آراو سانچنی و بیهاویا پیپالیا از هند و دیلون تروی ایرلندی را ۳ بر ۲ شکست داد تا با سرگروهی به مرحله یک هشتم راه پیدا کند.

شاهین سبزی نیز ۳ بر ۰ کلایتون کرگان از ایرلند و پاول آرتور آلمانی را ۳ بر ۱ شکست داد اما در مقابل رانویر داگال از کشور میزبان ۳ بر ۲ شکست خورد و به عنوان نفر دوم به جمع ۲۴ نفر برتر راه پیدا کرد.

پرهام کاظمی، میثاق دهقانی و بنیامین گزاوند نیز از سهمیه زیر ۱۷ سال در این رقابت ها بودند که موفق به صعود از مرحله حذفی نشدند.

عصر امروز دیدارهای مرحله حذفی آغاز می شود و در ابتدا شاهین سبزی با کریستین ریشتر آلمانی به رقابت می پردازد.

تیرداد آزادی پور با برنده هنگ کنگ و هند رو به رو می شود و ارسلان باقری نیز با ایساراگون از تایلند به رقابت می پردازد.