تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763763
شناسه : 3763763
تاریخ :
کشف ۱۵۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و راه‌آهن کاشان اقتصاد ایران: خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۱۵۳ کیلو ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و پلیس‌راه آهن کاشان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی ظهر امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و پلیس‌راه آهن کاشان در تحقیقاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط سوداگران مرگ مطلع و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد موردنظر شناسایی با انجام تحقیقات میدانی و کار دقیق اطلاعاتی به‌دست‌آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس‌راه آهن کاشان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام که از متهم ۱۵۳ کیلو ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر دراین‌رابطه، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.