تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3763757
شناسه : 3763757
تاریخ :
خط تولید اکسل ری‌را در شرکت محورسازان افتتاح شد اقتصاد ایران: عصر خودرو- خط تولید و مونتاژ اکسل خودرو ری را با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و برخی مدیران ارشد این گروه در شرکت محورسازان رسما افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، این خط تولید دارای ظرفیت تولید روزانه 250 دستگاه بوده و قابلیت افزایش آن، هم‌راستا با ظرفیت تولید در ایران خودرو وجود دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در این مراسم با تاکید بر لزوم بهره‌وری خطوط تولید و نیروی کار در شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران‌خودرو از جمله محورسازان، بر ارایه قطعات و مجموعه‌های باکیفیت برای عرضه خودرو با کیفیت بالا به مشتریان تاکید کرد.
علیمردان عظیمی با بیان این‌که ری‌را به‌عنوان اولین کراس‌اوور ملی باید با بالاترین سطح کیفیت تولید و به دست مشتریان برسد، افزود: بسیاری از امکانات این خودرو برای نخستین بار در محصولات داخلی به کار می‌رود و با مشخصات مطلوب فنی و عملکردی در میان خودروهای هم‌کلاس، جایگاه خود را در بازار به خوبی به دست خواهد آورد.
وی، با اشاره به این‌که راه‌اندازی مرکز تحقیقات در شرکت محورسازان می‌تواند اتفاق مثبتی باشد، گفت: با اقداماتی از این دست، تحولات مثبتی در این مجموعه قطعه‌ساز ایجاد خواهد شد.
عظیمی یادآور شد: با توجه به توانمندی و ظرفیت موجود در گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت محورسازان، امکان داخلی‌سازی قطعه کالیپر توسط این مجموعه وجود دارد. شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و ساپکو می توانند در این مسیر به محورسازان کمک کنند.
محورسازان تنها تامین‌کننده اکسل برای محصول ری‌را به شمار می‌رود. این قطعه از نوع اکسل‌های جدید میل‌پیچشی بوده و به صورت پکیج کامل متشکل از اکسل جلو و عقب توسط این قطعه‌ساز تولید و برخی قطعات زیرمجموعه آن مانند دیسک‌های عقب و جلو، در این مجموعه ماشین‌کاری می‌شوند.
هم چنین در جریان این مراسم که با حضور قائم مقام تامین، تولید و توسعه محصول ایران خودرو، مدیرعامل شرکت ساپکو، مدیرعامل شرکت محورسازان و جمعی از معاونان و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، از خطوط تولید محورسازان بازدید به عمل آمد.