تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763746
شناسه : 3763746
تاریخ :
دستگیری ۲ نفر از عاملین نزاع و درگیری در آستارا اقتصاد ایران: آستارا – فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری تعداد ۲ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار و عاملین نزاع و درگیری با چاقو در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مرتضی احدی از دستگیری تعداد ۲ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار و عاملین نزاع و درگیری با چاقو در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به چاقو کشی در داخل شهر آستارا، بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملین این درگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: که با هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی و با انجام اقدامات فنی و تخصصی مأموران، متهمین در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در محل اختفا دستگیر و پس از تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی آستارا در پایان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در این خصوص با کسی تعارف ندارد و چنانچه اراذل و اوباش و یا مخلان نظم و امنیت بخواهند نسبت به هرج و مرج و هنجارشکنی و برهم زدن امنیت عمومی جامعه اقدام نمایند، پلیس با همکاری دستگاه قضائی با آنان برخورد سخت و پشیمان کننده‌ای خواهد داشت.