تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763735
شناسه : 3763735
تاریخ :
برقراری خط پروازی مشهد با ۲۲ فرودگاه خارجی در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ اقتصاد ایران: مشهد- رییس سازمان هواپیمایی کشوری از برقرار خط ارتباطی مشهد با ۲۲ فرودگاه خارجی در دهه پایانی صفر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی، در نشست قرارگاه مرکزی زائران دهه پایانی ماه صفر که با حضور وزیر کشور در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین بیش از ۴ هزار پرواز انجام شد و بیش از نیم میلیون نفر به عراق تردد داشتند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: تا پایان ماه صفر این پل هوایی را ادامه خواهیم داد. ۲۲ شرکت هواپیمایی داخلی و ۱۲ شرکت هواپیمایی خارجی، ۳۳ فرودگاه داخلی و ۲۲ فرودگاه خارجی با مشهد ارتباطشان برقرار خواهد شد. از هفتم تا هفدهم شهریور ۱۵۰۵ پرواز و بیش از ۲۰۰۰ پرواز صورت خواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد: برای چنین موضوعات خاصی کمیته امنیتی تشکیل می‌دهیم. این جزو ضروریت‌های ما است. تقاضا داریم با توجه به شرایط خاص، حوزه کمیته امنیت را جدی بگیرند. همچنین ستاد مرکزی اربعین از ماه‌ها قبل شکل می‌گیرد. پیشنهاد داریم تا زمانی که ستاد زیارت تشکیل می‌شود، موضوع دهه پایانی صفر را هم به ستاد اربعین ملحق کنید تا بتوانیم تصمیمات ملی برای تمام دستگاه‌ها بگیریم.

محمدی بیان کرد: در حوزه فرودگاه‌ها پیش‌بینی‌های خوبی صورت گرفته است. در حال حاضر در فرودگاه مشهد می‌توانیم همزمان ۵۰ پرواز همزمان پیش‌بینی کنیم.