تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763723
شناسه : 3763723
تاریخ :
انقلاب آمد تا سد محکم جریان لیبرالیستی فرو بریزد اقتصاد ایران: شهرکرد- نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر گفت: انقلاب آمد تا سد محکم جریان لیبرالیستی حاکم بر جهان که رهبری آن با آمریکا و شوری برعهده داشتند، فرو بریزد و بشکند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه در بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت سید الشهدای خدمت و همراهانشان، ظهر امروز در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی آغاز شد؛ انقلاب ما مطالبه همه آزادی خواهان بشر بعد از شهادت حسین بن علی (ع) برای تشکیل حکومت اسلامی بود، نطفه انقلاب ما نه در سال ۴۲ بلکه در خونخواهی آزادی خواهان جهان بعد از عاشورا اتفاق افتاد.

وی بیان داشت: انقلاب آمد تا سد محکم جریان لیبرالیستی حاکم بر جهان که رهبری آن با آمریکا و شوری برعهده داشتند، فرو بریزد و بشکند.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر یادآور شد: شخصیت‌های بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر، شهید رئیسی در ارکان نظام قرار گرفتند و مبدا الگو مدیریت در جامعه اسلامی شدند؛ انقلاب ما با نظام سازی یک گام بلند دیگر برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی برداشت و آن حرکت به سمت دولت اسلامی بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران یک ملت به هم پیوسته، از غیر گسسته، به ولی دلبسته و آماده ظهور که به عنوان مدل موفق حرکت ملت‌های آزادی خواه جهان معرفی شد.

راستینه با بیان اینکه راه رسیدن به تمدن اسلامی، شکل گیری یک امت به هم پیوسته است، مطرح کرد: لشکر عشاق حسین که از کشورهای مختلف دنیا در کنار هم در یک زندگی مومنانه و… هستند؛ یک مدل زندگی جدیدی را به جهان معرفی کردند، یعنی امت اسلام برای ظهور تمدن بزرگ آماده می‌شود.

شهیدان باهنر و رجایی برای آینده این سرزمین و تمدن گام‌های بلندی برداشتند

وی اذعان داشت: خون شهیدان رجایی و باهنر به زمین ریخته شد و سید الشهدای خدمت در راه خدمت به مردم سر از پا نشناخت، به دلیل شکل گیری دولت اسلامی بود؛ ما به واسطه وجود فرزانه امام خامنه ای (مدظله) یک راه میانبر برای تمدن سازی شکل دادیم؛ رفاه و همبستگی مردم و ملت برای رسیدن به امت اسلامی حتی بعد از شکل گیری دولت اسلامی در ایران در حال تحقق است.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس با اشاره به ترور شخصیت‌ها در ایران یادآور شد: شهیدان باهنر و رجایی چهره‌های نخبه که برای آینده این سرزمین و تمدن گام‌های بلند برداشتند و ترور شدند چون شکل گیری دولت اسلامی گام مهم و حلقه مفقوده ظهور است.

وی اظهار کرد: اراده ملت بر این است که از این مشکلات عبور کنیم و دولت مردان مکلف هستند مشکلات مردم را حل کنند.

راستینه بیان داشت: شهید رجایی از بین ما رفت اما با طوماری از واقعیت‌های یک کارگزار تراز انقلاب اسلامی بود، شهید رجایی به ما یاد داد که کارگزار نظام اسلامی زندگیش را در سطح مردم قرار می‌دهد.

وی افزود: نقد منصفانه و واقع بینانه، هنری بود که کارگزاران نظام اسلامی در سبک زندگی خود قرار دادند؛ شهید باهنر همچون شهید رجایی گام‌های بزرگی برای شکل گیری نظام اسلامی برداشت.

عشق و اراده شهید رئیسی به مردم از او یک اسطوره ساخت

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس به خصوصیت بارز شهید رئیسی اشاره و گفت: از مردمی بودن آن شهید مهم‌ترین عنصر موفقیت او بود؛ ۳۱ سفر استانی در ۱۱ ماه انجام دادند، در چهارمحال و بختیاری ۲ سفر در یک سال داشتند، شهید رئیسی کارگزاری بود که باور داشت باید در میان مردم برای حل مسائل مردم مسئله یابی کرد؛ عشق و اراده شهید رئیسی به مردم از او یک اسطوره ساخت و شهید برای مردم از درون بی قرار بود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ آب شرب این استان در دولت رئیسی با ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید، شهید جمهور زمانی که ۱۰ سال پروژه مسکن تعطیل بود و مقامی گفت نهضت ملی مسکن مزخرف است و… این شهید رئیسی قانون مجلس را به جان خرید و پروژه بزرگ نهضت ملی را آغاز کرد؛ البته مشکلاتی داریم، این مشکلات مربوط به شهید رئیسی نیست، برخی از مسئولین دولت شهید رئیسی نسبت به اجرای دستورات شهید رئیسی کوتاهی کردند.

راستینه اظهار کرد: شهید رئیسی یک اسطوره کارگزار نظام اسلامی بود؛ تواضع، ادب، خضوع و بیقراریش برای ملت مثال زدنی بود، شهید چشم انتظاری ملت را نسبت به بیگانگان قطع کرد و ملت با عظمت و اسطوره ساز ایران را در جایگاه و شانیت واقعیش قرار داد.

دست انتقام ملت ایران چون پتکی بر سر اسرائیل فرود می‌آید

وی گفت: موش‌های کثیف به قرآن اهانت کردند در قالب سربازان صهیونسیتی در پناهگاه‌هایشان منتظر هستند تا دست انتقام ملت ایران چون پتکی بر سرشان فرو آید.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر اذعان داشت: وقتی شما اراده کردید رژیم کثیف اسرائیل را بزنید، آمریکا، اتحادیه اروپا در کنارش بودند،، ناو اتمی آمریکا در کنار دریای مدیترانه تحدید اتمی ملت ما و… بود؛ اما درود بر چنین رهبری و که فرمودند جنگ با شمشیر یک جور است، جنگ با مردم جور دیگری است؛ معنایش این است همه بدانید هر اتفاقی بیفتد صدچندان پاسخ خواهیم داد.

وی مطرح کرد: آمریکا و کشور اروپایی گفتند از اسرائیل حمایت می‌کنیم؛ در ترس خود بمانید، بمیرید و منتظر اراده ملت برای انتقام باشید.

راستینه گفت: تا زمانی که کنار هم نباشیم، نقد منصفانه نکنیم، دفاع واقع بینانه و …نداشته باشیم مشکلات کشور حل نمی‌شود، این دولت کار بزرگی کرد البته نقدهایی هم دارد.

وی مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اینها را می گویم تا در تاریخ ثبت شود یک رئیس جمهور می‌تواند الگو موفق عملی، رفتاری، فکری و اندیشه‌ای هم زمان و توأمان باشد.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر اظهار کرد: آنچه انقلاب ما را پیش برده ملت آگاه و بیدار ما می‌باشد؛ به هم پیوستگی ملت باید حفظ شود، ما برای آبادانی ایران و سرافرازی ملت مان آماده جان دادن هستیم.