تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763690
شناسه : 3763690
تاریخ :
مسوولین برای خدمت به مردم عزم خود را جزم کنند اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همه مسئولین کمر همت ببندند و شبانه روز برای خدمت به مردم عزیز تلاش کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید بصیر موسوی پیش از ظهر پنج شنبه در بزرگداشت شهیدان رجایی، باهنر و بزرگداشت سید شهدای خدمت و همراهانشان در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی که پشت سر گذاشتیم و ایام حزن و اندوه آل الله که در پیش است، اظهار کرد: پیام شهیدان رجایی، باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بود؛ همه مسئولین کمر همت ببندند و شبانه روز برای خدمت به مردم عزیز تلاش کنند.
وی بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان حلقه اتصال نماینده مجلس و تمام دستگاه‌ها با مردم می‌باشد، از احمد راستینه نماینده مردم در مجلس درخواست می‌کنیم مردم را حمایت کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولین مطرح کرد: مردم با تمام توان از انقلاب حمایت کرده و حمایت می‌کنند، اکنون وظیفه ماست که در مقابل مردم سر تعظیم فرود آوریم و به خواسته آنها پاسخ منطقی بدهیم.
وی با بیان اینکه هفته دولت، هفته یادآوری خدمت صادقانه و تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات مردم است تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تمام وجود و ظرفیت در خدمت همه اقشار مردم، مسئولین و به خصوص در خدمت همه ظرفیت‌های عزیز استان‌مان می‌باشد؛ ما تعامل با همه دولت‌ها و دستگاه‌ها داریم و وظیفه ذاتی ما ارتباط بین دستگاه‌ها است.
حجت‌الاسلام موسوی گفت: استان چهارمحال و بختیاری باید چهره‌های خودش را به کشور معرفی کند و در خدمت همه این ظرفیت‌ها هستیم.