تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763664
شناسه : 3763664
تاریخ :
شکوفایی ظرفیت ها منجر به رونق اقتصادی می شود اقتصاد ایران: رشت- فرماندار رشت گفت: شکوفایی ظرفیت ها در حوزه های مختلف منجر به رونق اقتصادی می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: عزت و افتخار امروز ملت ایران از شهدا است و همین سبب شده همه نگاه‌ها به این قطعه از کره خاکی باشد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه دستاوردهای بعد از انقلاب با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم رقم خورده قابل مقایسه با دوران قبل انقلاب نیست، افزود: اکنون انقلاب اسلامی در بالاترین سطح خود قرار دارد.

عاشوری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: شکوفایی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف می‌تواند منجر به رونق اقتصادی شود.

فرماندار رشت با اشاره به تلاش نمایندگان استان در خانه ملت برای جذب اعتبارات گفت: عدالت و توزیع اعتبارات جزو مطالبات ما است، با توجه به اینکه شهرستان رشت مرکز استان بوده و علاوه جمعیت ثابت و شناور، در طول سال همواره میزبان گردشگران متعددی است که می‌طلبد در توزیع اعتبارات این موارد برجسته دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه ۷۰ روستای شهرستان رشت فاقد آب شرب سالم است، ادامه داد: تأمین آآب شرب این روستاها نیازمند زیرساخت‌های فراوانی بوده که اعتبارات قابل توجهی را می‌خواهد لذا طی قرارداد خوبی که وزارت نیرو با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه جهت آبرسانی منعقد کرده از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار این بخش، ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرستان رشت اختصاص یافته است.

عاشوری با اشاره به واگذاری دولت شهید رئیسی به دولت چهاردهم بیان کرد: طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۱۵۰۰ پروژه در شهرستان رشت به ارزش حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، در شرایطی که با محدودیت منابع مواجه بودیم اما توانستیم با اتمام برخی پروژه‌های نیمه تمام و همچنین تکمیل پروژه‌های جدید خدمات مطلوبی را در دولت سیزدهم ارائه کنیم.