تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763652
شناسه : 3763652
تاریخ :
موفقیت دولت نیازمند اتحاد تمام دستگاه‌های کشور است اقتصاد ایران: مشهد- نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه موفقیت دولت نیازمند اتحاد تمام دستگاه‌های کشور است، گفت: امیدواریم دولت جدید بتواند در سایه رحمت امام هشتم(ع) و اتحاد موفق عمل کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی برگزار شد اخلاص در خدمت را بزرگ‌ترین سرمایه مدیران و مسؤولان کشوری دانست و اظهار کرد: دولت با توجه به نظام اسلامی کشور، خدمتگزار خداوند متعال و سپس مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: امیدواریم خداوند متعال تمام موانعی که برای خدمت در مسیر دولت به‌ویژه در فراز و نشیب‌های بین‌المللی وجود دارد را از میان بردارد تا دولت جدید بتواند با تمام توان و قدرت برنامه‌های خود را اجرا کند.

خراسان رضوی ظرفیت خوبی جهت تأمین زنجیره غذایی کشور دارد

وی یکی از ظرفیت‌های استان خراسان رضوی در عرصه جهاد کشاورزی را تأمین گوشت و مرغ اعلام کرد و گفت: این استان به دلیل هم‌مرز بودن با کشورهایی چون افغانستان ظرفیت خوبی برای تأمین گوشت دارد و از طرف دیگر میزان تولید گوشت مرغ، مرغداری‌ها در شهرستان سبزوار نشان داده است که این استان می‌تواند تأمین‌کننده زنجیره غذایی سایر استان‌های کشور نیز باشد.

علم الهدی با اشاره به ذخایر خاکی مشهد ابراز کرد: این شهر در مساله کشاورزی با کم آبی مواجه است اما در مقابل از ذخایر خاکی غنی و خوبی برخوردار است که شاید در کشور بی‌نظیر باشد، لذا اگر برنامه‌ریزی‌های حوزه کشاورزی در این استان وابسته به خاک و نه آب باشد، می‌تواند در کنار درآمدزایی مناسب، اشتغال‌زایی خوبی نیز برای استان به همراه داشته باشد.

ضرورت نگاه ویژه دولت به استان خراسان رضوی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه سالانه ۳۱ میلیون زائر داخلی و هفت میلیون زائر خارجی در مشهد رفت‌وآمد دارند، تصریح کرد: این حجم از ورود و خروج یکی از ظرفیت‌ها و شرایط خاص استان است که می‌تواند مورد بهره‌برداری صحیح و مدبرانه‌ای قرار گیرد.

وی تأکید کرد: از دولت جدید تقاضا داریم تا برای خراسان رضوی برنامه‌ریزی خاص و متناسب با شرایط این استان را داشته باشند، زیرا نمی‌توان با برنامه‌های یکسانی که برای سایر استان‌ها تعیین می‌شود، نیازهای این استان را پیگیری کرد.

علم الهدی با تأکید بر اتحاد تمامی دستگاه‌ها و جریانات سیاسی و اجتماعی ابراز کرد: این اتحاد می‌تواند دولت را برای رفع مشکلات کشور یاری کند.