تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763651
شناسه : 3763651
تاریخ :
۱۳۱ پروژه راهداری مازندران بهره برداری شد اقتصاد ایران: قائمشهر- ۱۳۱ پروژه‌ عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعتباری بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان به طور نمادین در قائمشهر بهره برداری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری استاندار مازندران ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در قائمشهر، گفت: از عمر خطوط ریلی مازندران حدود ۹۰ سال می‌گذرد، فرودگاه و جاده استانداردی نداریم و می‌توانیم بگوییم جاده‌های مازندران در حالت برد نیست در حالت وضعیت تحمل است.

وی با اشاره به اینکه زحمات زیادی در این خصوص کشیده شده است، افزود: ما برنامه مند عمل نکردیم، با وجود اینکه مازندران ظرفیت بیشتری دارد، چرا باید تنش آب و برق داشته باشد.

نوری با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های مازندران، بیان کرد: اولین حوزه زیرساختی این استان که باید درست شود راه‌های مواصلاتی است که برای ورود گردشگر و مسافر و استفاده مردم مهربان و مهمان نواز مازندران حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه برخی از پل‌های نیمه کاره مازندران در حال تبدیل شدن به آثار باستانی است، افزود: چون منابع محدود است باید ظرفیت‌ها رو جمع کنیم و از آنها به نحو احسن استفاده کنیم.

نوری عنوان کرد: دولت وفاق ملی بسیار هوشمندانه سه مازندرانی را در کلیدی ترین وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها منصوب کرده است که باید از این طرفیت ایجاد شده در دولت. استفاده شود.

وی در ادامه از فرماندار قائمشهر و نمایندگان این حوزه در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری امورات این شهرستان و اقدامات شایسته، تشکر و قدردانی کرد.