تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3763638
شناسه : 3763638
تاریخ :
اسلامی: رکورد تولید برق در نیروگاه اتمی بوشهر شکسته شد+فیلم اقتصاد ایران: رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه نیروگاه هسته‌ای بوشهر با ظرفیتی بالغ بر هزار مگاوات‌ساعت، در حال تولید برق است، گفت: رکورد تولید برق در نیروگاه اتمی بوشهر شکسته شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به مناسبت هفته دولت صبح امروز مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت شهدای خدمت و یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان حضور محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، سیدرضا مرتضوی استاندار و جمع دیگری از مسئولان استانی در گلستان شهدا برگزار شد.

در این مراسم محمد اسلامی، سازمان انرژی اتمی ایران مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی را اخلاص ایشان دانست و گفت: شهید رئیسی دقیقا همانی بود که نشان می‌داد و برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و خالصانه و بدون منت به مردم خدمت می‌کرد.

وی افزود: مسئولین و ارکان دستگاه دولت هیچ فلسفه وجودی جز خدمت ندارند و بر همین اساس در هفته دولت باید با شهدا میثاق بست تا در خدمت‌گزاری به ملت کوتاهی نکنیم و برخورد بروکراسی اداری انجام ندهیم.

نیروگاه شماره یک ظرفیت تولید هزار مگاوات‌ساعت برق را دارد

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه نیروگاه هسته‌ای شماره یک با ظرفیتی بالغ بر هزار مگاوات‌ساعت، در حال تولید برق است، گفت: این نیروگاه سال گذشته 7 میلیارد و 400 میلیون کیلوات‌ساعت برق تولید کرده و امسال هم این روند ادامه دارد.

وی افزود: نیروگاه شماره یک سال گذشته براساس ارزیابی‌ انجمن جهانی نیروگاه‌های هسته‌ای، جزو نیروگاه‌های ردیف اول جهان قرار گرفت که با بهره‌وری صدرصد و ایمن در تولید برق فعال است و مابقی نیروگاه‌ها نیز در دست احداث هستند.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدای کارمند تجلیل به عمل آمده و مزار این شهدای والامقام عطرافشانی و غبارروبی شد. گفتنی است که به مناسبت هفته دولت آزادراه فرودگاه شهید بهشتی از بخش خروجی پل حصه به سمت شهرستان اصفهان با عنوان آزادراه شهید خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نام‌گذاری شد.

.

انتهای پیام/170/.