تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763615
شناسه : 3763615
تاریخ :
۱۰۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در ساوه به بهره برداری رسید اقتصاد ایران: ساوه -استاندار مرکزی گفت:همزمان با هفته دولت ۱۰۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در ساوه به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه پیش از ظهر پنج شنبه در آئین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت در ساوه اظهار کرد: طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت استان مرکزی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسند.

وی با اشاره به افتتاح ۱۰۴ پروژه افتتاحی شهرستان ساوه افزود: این شهرستان برای دومین سال پیاپی در بحث اشتغال و اعتبار، رتبه نخست را در سطح استان مرکزی به خود اختصاص داده است.

ایجاد اشتغال برای ۶۸۹۱ نفر در ساوه

فرماندار ساوه نیز گفت: در شهرستان شهرستان ساوه همزمان با هفته دولت امسال ۱۰۴ پروژه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی با بیش از ۷۹ هزار ریال اعتبار با اشتغال‌زایی ۶۸۹۱ نفر افتتاح می‌شود.

مهدی الیاسی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی از نظیر بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر روستایی، زمین‌های چمن مصنوعی ورزشی، ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی است.

وی افزود: طرح‌های هفته دولت این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی و غرق آباد این شهرستان با کمک دهیاری‌ها با اعتبارات دولتی به بهره برداری رسید.