تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763614
شناسه : 3763614
تاریخ :
«شهدای دولت» الگوی خدمت در جامعه هستند اقتصاد ایران: فومن- فرماندار فومن گفت: «شهدای دولت» الگوی خدمت در جامعه هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت و خدمت و روز کارمند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا همچون دولتمردان شهید اخلاص در عمل و تفکر را تمرین کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر خدمت در جایگاه دولتی غیر از گام برداشتن برای مردم باشد ارزشی ندارد، افزود: شهدای دولت نماد حقانیت جمهوری اسلامی ایران و الگویی برای مسئولان جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم است.

وی با بیان اینکه رویکرد این دولت وفاق ملی است، ادامه داد: همراهی با دولت چهاردهم که انتخاب مردم کشورمان بوده، در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی است و همه باید در این مسیر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

فرماندار فومن تصریح کرد: رأی قاطعانه مجلس شورای اسلامی به اعضای هیأت دولت چهاردهم، از هم‌افزایی، اتحاد و انسجام بین نمایندگان مردم و دولتمردان حکایت دارد.

مرجانی با بیان اینکه شهدا در مسیر اطاعت از خدا و خدمت به مردم گام برداشتند و نزد خدا جاودانه هستند، گفت: امروز نسل جوان به شناخت این الگوها نیاز دارد تا بتواند در آینده با الگوگیری از آنان در زندگی و کار خود موفق شود.

فرماندار فومن با اشاره به چگونگی انتخاب مدیران نمونه شهرستان اشاره کرد و افزود: بیان عملکرد مدیران و دستگاه‌ها توسط مردم یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب بوده است چرا که همواره بیان نکات مثبت دستگاه‌ها توسط ارباب رجوع و رضایت آنها در دستور کار بوده است.