تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763612
شناسه : 3763612
تاریخ :
توجه به معنویت و جایگاه انسانی همواره مورد تاکید است اقتصاد ایران: شیراز- استاندار فارس در آئین اهدای ۲۵۰۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش آموزان نیازمند فارس، گفت: توجه به روح، معنویت و جایگاه انسانی همزمان با توجه به جسم همواره مورد تاکید و قطعاً مؤثر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه در آئین اهدای ۲۵ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش آموزان نیازمند استان فارس ضمن تسلیت دهه آخر ماه صفر، یاد شهدای خدمت رجایی، باهنر و رئیسی را گرامی داشت.

وی در ادامه توجه به نیازمندان و محرومین و ابتکار عمل و خوش سلیقگی را دو ویژگی بارز سپاه فجر فارس دانست و ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، کمیته امداد حضرت امام (ره)، سازمان بهزیستی، سازمان آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها و نهادها، همگی برای خدمت به مردم، بویژه افراد نیازمند در میدان هستند.

ایمانیه افزود: در کنار اقدامات رفاهی که برای دانش آموزان نیازمند انجام می‌شوند، عجین کردن مسائل فرهنگی و ارسال پیام‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی کار بسیار ارزشمندی است؛ توجه به روح، معنویت و جایگاه انسانی همزمان با توجه به جسم همواره مورد تاکید و قطعاً مؤثر است.