تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763582
شناسه : 3763582
تاریخ :
۴۶۰ کلاس درس در هرمزگان افتتاح شد اقتصاد ایران: بندرعباس- استاندار هرمزگان از افتتاح ۴۶۰ کلاس درس در هفته دولت خبر داد که ۶۵ کلاس درس از آن مربوط به شهرستان بندرلنگه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر پنجشنبه در جمع‌بندی سفر نیم روزه‌اش به شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان بندرلنگه افتتاح شده است، اظهار کرد: آب شیرین کن حمیران قریب به ۱۱ سال رها شده بود و در دو سال گذشته مجدداً عملیات اجرایی آن در دستورکار قرار گرفت و از هفته گذشته نیز آب شیرین و بهداشتی آن در اختیار مردم ۹ روستای منطقه قرار گرفت.

وی افزود: امروز یکی از پروژه‌های راهداری شهرستان بندرلنگه به نمایندگی از ۱۲۵ میلیارد تومان پروژه راه در استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت ضمن اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی در شهرستان بندرلنگه در دست احداث است بخش عمده آن تا دهه فجر سال جاری و نهایتاً تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار هرمزگان بیان‌کرد: به صورت متمرکز چندین پروژه برق‌رسانی نیز به بهره‌برداری رسید که جزو مطالبات اصلی مردم شهرستان بندرلنگه بود چرا که نوساناتی در حوزه برق وجود داشت و با افتتاح این پروژه‌ها این نوسانات به حداقل خواهد رسید.

دوستی تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش ۱۳ بهمن سال گذشته طی سفر رئیس جمهور شهید به استان هرمزگان ۸۰۰ کلاس درس به بهره‌برداری رسید و با وجود اینکه فاصله کمی با هفته دولت وجود داشت ۴۶۰ کلاس درس جدید نیز تحویل آموزش و پرورش شده است که ۶۵ کلاس از این بین مربوط به شهرستان بندرلنگه است.

گفتنی است به نمایندگی از ۶۵ کلاس درس در شهرستان بندرلنگه دبستان شهید جمهور رئیسی در شهر بندرکنگ به بهره‌برداری رسید.

اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان