تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763581
شناسه : 3763581
تاریخ :
هفت پروژه گاز رسانی به روستاهای بیجار افتتاح شد اقتصاد ایران: بیجار- رییس شرکت گاز شهرستان بیجار گفت: همزمان با هفته دولت هفت روستای شهرستان بیجار از نعمت گاز بهره مند شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هیوا فتوحی پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاحیه و بهره برداری ۷ پروژه گازرسانی شهرستان بیجار اظهار کرد: تعهدات شرکت گاز تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۰۲ روستای بود که تحت پوشش گاز رسانی قرار بگیرد که خوشبختانه به اتمام رسید.

وی افزود: اما با پیگیری مسؤولان برای بازگشت روستاییان و خدمت رسانی به مردم روستا مکاتباتی صورت گرفت و به آمار گاز رسانی روستایی اضافه شد.

فتوحی گفت: به لطف خداوند و مشارکت مسؤولان امسال در هفته دولت سه روستای خالی از سکنه که شامل نعمت آباد علیا، سفلی و خوشاب بودند از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی به اعتبار تخصیص یافته به این پروژه اشاره کرد و ابراز داشت: برای گاز رسانی به این سه روستا ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که این مهم نشان از توجه نظام به روستاییان است.

وی تاکید کرد: در این سه روستا ۳۶ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و ما آمادگی داریم تا روستاهایی که دارای سکنه می‌شوند و مهاجرت معکوس دارند را از نعمت گاز طبیعی بهره مند کنیم.