تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763575
شناسه : 3763575
تاریخ :
ضرورت تحقق عدالت در روستاهای محروم استان سمنان اقتصاد ایران: میامی- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه پیشرفت با انسجام و وحدت حاصل می‌شود، گفت: محروم‌ترین نقاط روستایی استان نیز باید از عدالت و توزیع امکانات بهره‌مند شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عجم پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت میامی به میزبانی سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهر بابیان اینکه پیشرفت و آبادانی یک سرزمین در سایه انسجام و وحدت حاصل می‌شود، ابراز داشت: در استان سمنان نیز می‌بایست از اختلافات دوری و برای حفظ وحدت تلاش کرد.

وی بابیان اینکه هر چه وفاق و برادری در جامعه بیشتر باشد آن سرزمین مسیر اعتلا و رشد خود را با سرعت بیشتری طی می‌کند، افزود: یکی از راه‌های تحقق این آرمان توزیع امکانات در دورترین و محروم‌ترین نقاط استان سمنان است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه مسؤولان باید هم افزایی، همپوشانی و هم دلی را در صحنه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم به نمایش بگذارند، ابراز داشت: این همان مصداق شکرگذاری فرصت خدمت است.

عجم بابیان اینکه فرصت خدمت، روزی خداوند است که باید شکرگزار باشیم، تصریح کرد: پاسخگویی با زبان لیّن و روی باز با مردم از جمله شکرگزاری این نعمت است.

وی بابیان اینکه اخلاص و اشراف بر مسائل محیطی، از عوامل توفیق در امور است، افزود: امیدواریم دولت چهاردهم نیز با نگاه رهبر معظم انقلاب، اشراف بر داشته‌های کشور را پیدا کرده و در بین مردم حضور پیدا کنند.