تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763555
شناسه : 3763555
تاریخ :
واژگونی خودروی سواری در جاده نیشابور یک کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت اقتصاد ایران: مشهد- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری (ساینا) در جاده نیشابور - سبزوار، یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحمید حسینی اظهار کرد: واژگونی خودرو سواری در جاده نیشابور حدود ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح پنجشنبه در محدوده قبل از روستای «حسن آباد سالار» رخ داد، که برای امدادرسانی به مصدومان، بالگرد اورژانس هوایی و آمبولانس پایگاه حسن آباد به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس در صحنه حادثه و در بررسی اولیه تعداد مصدومان این حادثه چهار نفر ارزیابی شد که متأسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده فوت کرده بود.

وی گفت: یک مصدوم دیگر حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط کارشناسان اورژانس برای ادامه روند درمانی توسط آمبولانس حسن آباد و ۲ مصدوم دیگر با همکاری بالگرد و آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ نیشابور به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی به عنوان یکی از مؤثرترین راهکارهای کاهش میزان آسیب در حوادث رانندگی است، افزود: استفاده از کمربند ایمنی تا به حال بیش از هر مداخله دیگری جان انسان‌ها را در حوادث ترافیکی نجات داده است.