تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763550
شناسه : 3763550
تاریخ :
حضور کامران قاسم‌پور و فیروزپور در اردو اختیاری شد اقتصاد ایران: کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور که در شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد در کمپ تیم‌های ملی حاضر نشدند، تا زمان برگزاری مسابقه انتخابی می‌توانند به صورت اختیاری در تمرینات حضور پیدا کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیش از المپیک اعلام شد که باتوجه به عدم حضور کامران قاسم‌پور در چرخه 86 کیلوگرم، برای تعیین ملی‌‌پوش 92 کیلوگرم، مسابقه انتخابی بین قاسم‌پور که طی سال‌های 2021 و 2022 دو نشان طلای جهانی به دست آورد و همچنین امیرحسین فیروزپور که در غیاب او، در چرخه 2024 نفر اول 92 کیلوگرم شد، مسابقه انتخابی برگزار خواهد شد.

این مسابقه قرار است نوزدهم شهریور ماه برگزار شود و به همین دلیل حضور هر دو کشتی‌گیر در اردوی تیم ملی اختیاری است.

قاسم‌پور و فیروزپور نام‌شان در لیست اعلام شده برای اردوی ششم شهریور ماه در وزن 92 کیلوگرم بود که با توجه به اختیاری بودن حضورشان در کمپ تیم‌های ملی، تاکنون هیچ‌کدام به اردو نرفته‌اند، البته این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده به جمع اردونشینان اضافه شوند.

از جمع کادر فنی دعوتی به این اردو، نیز سعید نیستانی نیامده که به نظر می‌رسد اویس ملاح به‌عنوان جایگزین او به اردو دعوت شده است.

گفته می‌شود مهدی تقوی هم طی روزهای آینده به جمع کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد.

این تیم خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی آماده می‌کند که روزهای 7 تا 10 آبان ماه در آلبانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/