تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763532
شناسه : 3763532
تاریخ :
رئیس جمهور برای اخذ تصمیمات مهم به پشتوانه مردمی نیاز دارد اقتصاد ایران: همدان-نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رئیس جمهور کشور برای تصمیمات مهم نیاز به پشتوانه مردم دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه حسینیه اندیشه در محل کتابخانه مرکزی همدان با بیان اینکه کشتی انقلاب و نظام موفق و سربلند در حال حرکت است، اظهار کرد: دنیا امروز قطب قدرتمندی به نام ایران دارد و رهبری و شهدای این نظام موفق هستند.

وی با بیان اینکه تا روزی که این انقلاب جوهره اصلی خود را حفظ کند سرپا می‌ماند همچون که امروز سرفراز و سربلند است، افزود: مدیریت رهبر انقلاب بهت و حیرت همه سیاستمداران کهنه‌کار و با تجربه دنیا را برانگیخته است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همراهی با ولایت فقیه گفت: در این حوزه نباید نظر بسازیم بلکه باید نظر را متوجه شویم و درک کنیم و به تصیمات رهبری اعتماد کنیم.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز فلسفه امامت شهادت نیست، شهادت کمک‌کننده امامت است و امامت یک جایگاه الهی است همچنین که روز عاشورا امام حسین با اندیشه روشنگری و تربیتی حضور پیدا کرد و برای بیدار کردن جامعه تا آخرین لحظه به سخنرانی پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین به خاطر امامت شهید شد بیان کرد: حرکت اباعبدالله یک حرکت تبیینی و تعلیمی بود و این مهم جای تفکر و تعقل دارد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در انتخابات هیچ جناح سیاسی پیروز میدان نیست بلکه پیروز انتخابات مردم و رهبری هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز رئیس جمهور کشور برای تصمیمات مهم نیاز به پشتوانه مردم دارد، گفت: اگر ۳۱ میلیون پشت سر این تصمیمات بایستند موفقیت حتمی است چراکه رهبری فرمودند موفقیت این دولت موفقیت نظام است.

وی در بخش دیگر سخنانش خاطرنشان کرد: آمریکا با تمام وجود در برابر ایران دست‌هایش را بالا گرفته یعنی هیچ کاری نمی‌تواند بکند از سوی دیگر یک سال تمام است که مردم ما پشت سر مردم غزه ایستاده‌اند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: ایران در دنیا به قطب قدرت بدل شده که انقلابش با قدرت بیش از پیش در حال حرکت است، اگرچه مشکلات اقتصادی داریم اما دست در دست هم خواهیم داد و این مشکل نیز حل خواهد شد.

وی افرود: این سخنان به این معنا نیست که مجلس و دولت عملکرد ۱۰۰ درصدی دارند اما باید دست در دست هم تلاش کنیم و برای برای خدا کار کنیم.