تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3763486
شناسه : 3763486
تاریخ :
رژیم صهیونیستی درباره اقدام حزب الله دچار سردرگمی شده است اقتصاد ایران: سفیر ایران در لبنان گفت: رژیم صهیونیستی درباره اقدام حزب الله دچار سردرگمی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، «مجتبی امانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در گفت‌وگویی، به تشریح عملیات روانی رژیم صهیونیستی همزمان با پاسخ حزب الله پرداخت.

سفیر ایران در لبنان گفت: در بامداد یکشنبه عملیات انجام شده از سوی حزب الله لبنان کاملاً برای رژیم غافلگیرانه بود و با وجود آنکه همواره رژیم ادعا می‌کند که دارای توان اطلاعاتی بالایی است، آنها غافلگیر شدند و ضربه بزرگی حیثیتی به آنان وارد شد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک ربع پیش از عملیات شروع به بمباران کرد اما هیچ راهی نبرد. بیشتر خفت آنان در نزد کشورهای منطقه هزینه ساز بوده و نتوانستند پیش بینی درستی از پاسخ حزب الله داشته باشند و نتوانستند هیچ رزمنده ای از حزب الله را هدف قرار بدهند.

امانی درباره بازتاب پاسخ حزب الله گفت: قطعاً رژیم درباره این اقدام حزب الله دچار سردرگمی شدند. معلوم است که این حمله به هدف خودش رسیده است. آنها با یک جنگ روانی تلاش می‌کنند که ضعف بزرگ خودشان را که تأثیر زیادی در اقدامات رژیم و بازدارندگی آن دارد، جبران کنند، آنها جز جنگ روانی نتوانستند کاری انجام دهند.

سفیر ایران در بیروت همچنین گفت: آقای نصرالله بیان کردند که ما از تأثیرات این حمله اطلاعاتی داریم. از طرف دیگر در رژیم دچار سردرگمی هستند. برخی دیگر اصرار دارند که این عملیات ضربه‌ای به رژیم نزده است، اما در رژیم راهی به جایی نبرده است. اگر بخواهند بگویند خسارتی وارد شده این باعث سرشکستگی صهیونیست‌ها است.

وی در خصوص توانایی حزب الله لبنان نیز تصریح کرد: آقای نصرالله همواره در مدیریت موضوعات نشان دادند که ضمن شجاعت خودشان همواره از ابزارهای توانمندی برخوردار هستند. این قدرت بازدارندگی که لبنان از آن برخوردار است را همه اذعان دارند. با مدیریت آقای نصرالله صهیونیست‌ها محدود شدند و هیچگاه هم آنها در مواجهه با حزب الله نتوانستند پیروزی به دست آورند.