تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763474
شناسه : 3763474
تاریخ :
۹۷ درصد کالاهای رسوبی سنواتی در بندر بوشهر تعیین تکلیف شد اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از مجموع کالاهای رسوبی سنواتی بندر بوشهر تاکنون حدود ۹۷ درصد آن تعیین تکلیف شده و مابقی آن نیز با تحقق تعامل بین دستگاهی بزودی تکلیف می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح پنج شنبه در نشست بررسی کالاهای رسوبی سنواتی در بندر بوشهر با حضور دادستان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در فرایند ترخیص کالا اظهار کرد: با عزم و اهتمام جدی دستگاه‌های یاد شده شرایطی فراهم شده تا با ترخیص کالاهای رسوبی سنواتی، علاوه بر آزادسازی فضای انبارها، نوبت انتظار شناورها برای تخلیه در بندر بوشهر نیز کاهش پیدا کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه رویکرد بنادر استان بوشهر ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به ذی نفعان بندری در کمترین زمان ممکن است، افزود: در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

وی تصریح کرد: با هدف ترغیب تجار و بازرگانان در بندر بوشهر چنانچه کالایی در کمتر از پنج روز از بنادر ترخیص شود از پرداخت هزینه انبارداری معاف خواهند بود.

شکیبی نسب ادامه داد: بنادر به عنوان به معبری برای کالاها محسوب شده از این رو اهتمام تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ارائه خدمات مطلوب و با استانداردهای لازم است که این مهم با همراهی و تعامل حدود ۲۸ دستگاه اجرایی دخیل در فرایند ترخیص و ارائه رهنمودهای سازمان‌های نظارتی قابلیت بهبود دارد.

شکیبی نسب اظهار کرد: در این راستا نشست‌های ماهانه و بازدیدهای میدانی با حضور دستگاه‌های نظارتی و همچنین تجار و بازرگانان انجام می‌شود.

وی همچنین از حضور مؤثر دستگاه‌های قضائی از جمله رئیس کل دادگستری، سازمان بازرسی، دادستان و سایر دستگاه‌های مرتبط حاضر در کارگروه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای ترخیص کالاهای رسوبی سنواتی قدردانی کرد.