تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3763459
شناسه : 3763459
تاریخ :
توییت‌های عجیب امباپه جنجال به پا کرد اقتصاد ایران: حساب کاربری کیلیان امباپه در ایکس هک شد و اظهارنظرات عجیبی منتشر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه:  توییتر کیلیان امباپه بامداد پنجشنبه شنبه به طرز عجیبی هک شد و صفحه رسمی قهرمان جام جهانی پست‌های متعددی درباره کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، منچستریونایتد و غیره به اشتراک گذاشت.

با پست‌هایی مشکوکی درمورد فروش توکن 'MBAPPE' همراه انتشار اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد و اظهار نظر در مورد رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، مشخص شد که حساب کاربری ستاره رئال هم شده است.

توییت‌های عجیب امباپه جنجال به پا کرد

امباپه تعداد زیادی توییت با موضوع منچستریونایتد منتشر کرد. او ابتدا «منچستر قرمز است» را پست کرد و سپس در مورد یک حساب هواداران یونایتد پستی منتشر کرد که اصرار داشت آن بهترین حساب در ایکس است.

توییت‌های عجیب امباپه جنجال به پا کرد

او قبل از توهین به لیونل مسی در یک توئیت، همچنین توئیتی درباره کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی منتشر شد. امباپه نوشت:"کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. جوجه [لیونل مسی] از نظر من بهترین بازیکن تمام دوران نیست.
توییت‌های عجیب امباپه جنجال به پا کرد
گزارش شده که این حساب کاربری از طریق کلاهبرداری کریپتو با استفاده از توکن غیرواقعی امباپه ۱۰۰ هزار دلار کلاهبرداری کرده است.

جنجال‌های شبانه توییتر امباپه به همین‌جا ختم نمی‌شود و توییت‌های بسیار جنجالی را درباره چندین باشگاه لیگ برتری از جمله منچسترسیتی و تاتنهام اسپرز منتشر کرد. با این حال، تمام پست‌های منتشر شده پس از دقایقی به سرعت حذف شدند.

هواداران رئال در فضای مجازی نسبت به این اقدام موضع گرفته و از تیم رسانه‌ای این بازیکن که در فضای مجازی هم به عنوان پشتیبان او فعالیت می‌کنند، گلایه کرد.