تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3763426
شناسه : 3763426
تاریخ :
آیا این گلکسی S25 اولترا است؟ فریم تخت و حاشیه‌های بسیار باریک اقتصاد ایران: رندرهای فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا حاشیه‌های بسیار باریک و لبه‌های تخت این گوشی را نشان می‌دهند که تفاوت‌هایی با نسل قبل دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

چندین ماه تا معرفی سری گلکسی S25 فاصله داریم، اما طبق شایعات مدل اولترا این خانواده تغییرات نسبتاً بزرگی در طراحی به‌همراه خواهد داشت. اکنون تصویر واضح‌تری از شکل و شمایل احتمالی گلکسی S25 اولترا دردسترس داریم.

Ice Universe با انتشار پستی در ویبو، تصاویری از نمای جلوی گلکسی S25 اولترا را به‌اشتراک گذاشته است. گوشی مورد اشاره شباهت زیادی به پرچمدار کنونی غول فناوری کره‌ی جنوبی دارد و از نمایشگر تخت با حاشیه‌های باریک بهره می‌برد. البته چند تغییر کلیدی نیز در این رندرها به‌چشم می‌خورد و به‌عنوان مثال به‌نظر می‌رسد لبه‌های کناری حتی از گلکسی S24 اولترا هم تخت‌تر باشند.

تغییر مهم دیگر در رندرهای گلکسی S25 اولترا، گوشه‌های گرد برای نمایشگر است. ظاهراً این دستگاه از طراحی نمادین گوشه‌دار سری گلکسی نوت فاصله خواهد گرفت و به سمت چیزی شبیه‌به سایر مدل‌های گلکسی اس سامسونگ حرکت خواهد کرد. گوشه‌های گرد در اینجا شعاع بسیار کمی دارند، به خصوص درمقایسه‌با سری پیکسل ۹ و تا حدودی شبیه به گلکسی زد فولد ۴ به‌نظر می‌رسد.

رندر گلکسی S25 اولترا
Ice Universe / Weibo

سامسونگ در اولین نسل‌های سری اولترا خود، ظاهر گلکسی اس را پذیرفت، اما با معرفی گلکسی S22 اولترا، اولین گوشی از این سری که جایگاه قلم S-Pen را از سری محبوب گلکسی نوت به ارث برد، تصمیم گرفت به طراحی شبیه سری گلکسی نوت رو بیاورد. نسل‌های بعدی نیز همین گوشه‌های مربعی را حفظ کرده‌اند، درحالی‌که سایر اعضای خانواده‌ی گلکسی بیشتر به سمت طراحی‌های گوشه‌گرد متمایل شده‌اند.

مقالات مرتبط:
  • صفحه‌نمایش گلکسی S25 اولترا بزرگ‌تر و کم‌حاشیه‌تر می‌شود
  • تصاویر لورفته گلکسی S25 اولترا تغییرات طراحی گوشی را نشان می‌دهند

گفته می‌شود طراحی پشت گلکسی S25 اولترا هنوز نهایی نشده است و هنوز نمی‌دانیم آیا با مدل‌های قبلی تفاوتی خواهد داشت یا خیر. به‌هرحال پس از استفاده از ظاهر کاملاً یکسان در گلکسی S22 اولترا، گلکسی S23 اولترا و S24 اولترا، به طور قطع زمان آن فرا رسیده است که تغییری در این مدل از گوشی سامسونگ اعمال شود.

طبق برنامه‌ی همیشگی سامسونگ، پیش‌بینی می‌شود سری گلکسی S25 اوایل سال ۲۰۲۵ از راه برسند.