تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3763408
شناسه : 3763408
تاریخ :
کرمان موتور پیشگام در ایجاد و راه اندازی ایستگاه شارژ خودروهای برقی در مراکز خرید تهران اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت کرمان موتور اولین ایستگاه شارژ اختصاصی خودروهای برقی را در مرکز خرید گالریا تهران نصب و راه اندازی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت کرمان موتور با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین نیازهای خودروهای شخصی و تاکسی‌های برقی این شرکت، دسترسی آسان به ایستگاه های شارژ اختصاصی است، با هدف سهولت در استفاده از خودرو برقی، نسبت به ایجاد و راه اندازی اولین ایستگاه شارژر خودرو برقی واقع در مرکز خرید گالریا ولنجک اقدام کرده است.
ایستگاه شارژ مرکز خرید گالریا شامل پنج دستگاه شارژر پرسرعت خودرو برقی DC 30 کیلو وات و دو دستگاه AC  مختص خودروهای برقی شرکت کرمان موتور است که با همکاری این مجتمع تجاری و شرکت مپنا، در پارکینگ مجتمع مورد اشاره نصب و راه اندازی شده و اکنون آماده خدمت رسانی به خودروهای برقی است.
شرکت کرمان موتور که پیشرو در برقی سازی حمل و نقل و معرفی خودروهای برقی به بازار کشور است با ارائه بهترین خدمات و توسعه زیرساخت‌‎های مناسب برای استفاده از خودروی برقی در ایران، تلاش می کند تا با حرکت در ایجاد مسیری سبز، گام های عملی در حفاظت از محیط زیست بردارد.
شرکت کرمان موتور آمادگی دارد جهت مشارکت با مراکز تجاری برای راه اندازی ایستگاه‌های شارژ اختصاصی همکاری کند. به همین منظور مراکز تجاری و اماکن عمومی که متقاضی راه اندازی ایستگاه شارژ خودروی برقی با مشارکت شرکت کرمان موتور هستند، می‌توانند درخواست خود را به آدرس ایمیل ev@kermanmotorco.com ارسال نمایند.