تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763400
شناسه : 3763400
تاریخ :
۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار دستگاه های شهرستان کهگیلویه توزیع شد اقتصاد ایران: دهدشت _ کارشناس بودجه شهرستان کهگیلویه در مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار دستگاه های شهرستان کهگیلویه توزیع شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد شاکریان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان کهگیلویه به تشریح روند توزیع اعتبارات در این شهرستان پرداخت و افزود: اعتبارات استانی به طور متوازن و بر اساس شاخص‌های مشخص استخراج و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو سوم اعتبارات از محل درآمد نفت تأمین می‌شود، تصریح کرد: هر دستگاه اجرایی می‌تواند به تفکیک شاخص‌های خود را مشاهده کند و این امر به شفافیت در توزیع اعتبارات کمک می‌کند.

شاکریان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۹ میلیارد تومان از اعتبارات نفت به شهرستان کهگیلویه تخصیص یافته است، اما با حذف بند قانونی امسال، امکان توزیع ۵۰ درصد از اعتبارات نفت در شهرستان‌های دیگر وجود ندارد.

شاکریان گفت: در حال حاضر ۳۸۰ میلیارد تومان منابع در شهرستان توزیع می‌شود و اعتبارات ملی و متمرکز هنوز باقی مانده است.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های شهرستانی باید با تسلط بر روند فعالیت‌های خود، میزان اعتبارات دریافتی را افزایش دهند و از این فرصت‌ها بهره‌برداری کنند.

این مسئول همچنین به چالش‌های موجود در توزیع اعتبارات اشاره کرد و بر لزوم همکاری و هماهنگی بین ۳۲ دستگاه اجرایی تأکید نمود تا بتوانند از منابع موجود به بهترین نحو استفاده کنند.

شاکریان محرومیت‌های موجود در شهرستان را یادآور شد و بر اهمیت برنامه‌ریزی مناسب و استفاده بهینه از اعتبارات تأکید کرد تا نیازهای اساسی پروژه‌های زیرساختی به درستی تأمین شود