تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763398
شناسه : 3763398
تاریخ :
تلاش ویژه‌ای برای تکمیل پروژه‌های احداث مسکن در استان بوشهر داریم اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تلاش ویژه‌ای برای تکمیل پروژه‌های احداث مسکن در استان بوشهر داریم و طرح‌های متعددی تکمیل شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های مسکن در دشتستان اظهار کرد: توسعه مسکن یکی از اولویت‌های دولت است که در استان بوشهر نیز اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن بیان کرد: پروژه ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن شهر برازجان به مساحت عرصه ۴۱۸ متر مربع در ۱۲ بلوک و در چهار طبقه ساخته شده است.

محمدی زاده افزود: مساحت مفید هر واحد ۸۵ متر مربع است که با اعتبارات تسهیلاتی بانک مسکن و آورده متقاضی، اجرا شده است.

محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز گفت: از متقاضیان این پروژه انتظار می‌رود همان‌طور که اداره متولی در اتمام به موقع طرح، اهتمام ویژه‌ای داشته، متقاضیان نیز در تکمیل پرداخت آورده خود اقدام کنند.

در آئینی با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم استان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر، پروژه ۹۶ واحدی شهر برازجان مورد بهره برداری قرار گرفت.