تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3763377
شناسه : 3763377
تاریخ :
صحنه قتل دختر رزمی‌کار در قفس بازسازی شد اقتصاد ایران: صحنه مرگ دختر رزمی‌کار در قفس توری یک باشگاه ورزشی غیرقانونی با حضور قاتل، قاضی ویژه قتل عمد و کارشناسان ورزش‌های رزمی بازسازی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خراسان: صحنه مرگ دختر رزمی‌کار در قفس توری یک باشگاه ورزشی غیرقانونی با حضور قاتل، قاضی ویژه قتل عمد و کارشناسان ورزش‌های رزمی بازسازی شد.

صبح روز گذشته صحنه مرگ دختر رزمی‌کار در قفس توری یک باشگاه ورزشی در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد و کارشناسان ورزش‌های رزمی در حالی بازسازی شد که بررسی‌ها نشان داد باشگاه آموزشی هنرهای رزمی مجوز قانونی نداشته است.

متهم ۲۳ ساله پرونده جنایی که با دستور قاضی دکتر صادق صفری به محل باشگاه ورزشی در بولوار امامت هدایت شده بود، در حالی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت که دختران رزمی‌کار این باشگاه ورزشی نیز در محل حضور داشتند و آنچه را دیده بودند، برای مقام قضایی شرح دادند.

در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا سرگرد شکیبا (افسرپرونده) به شرح چگونگی وقوع این حادثه تلخ پرداخت و سپس متهم درباره چگونگی مبارزه با یک دختر جوان به گونه‌ای گارد گرفت که بتواند صحنه مرگ دختر ۲۲ ساله را به تصویر بکشد.

او گفت: قرار بود در مدت یک هفته تمرین رزمی، مالک باشگاه از طریق روابطی که دارد، برای من مجوز مربیگری بگیرد تا من در کسوت مربی به ورزش‌های رزمی ادامه بدهم.

صحنه قتل دختر رزمی‌کار در قفس بازسازی شد

این صحبت متهم در حالی بود که او حتی نام رشته‌های همان ورزش را نیز نتوانست برای کارشناسان بازگو کند.

در همین حال مالک باشگاه در پاسخ به سوال قاضی صفری که پرسید چگونه دختران رزمی‌کار با پسری جوان مبارزه می کردند، گفت: من خبر نداشتم، حتی خودم به باشگاه نمی‌آمدم.

در این هنگام یکی از دختران رزمی‌کار گفت: پس چه کسی با مشت به ما ضربه می‌زد؟!

پس از آنکه متهم نحوه مبارزه و وارد آوردن ضربات رزمی بر پیکر دختر ۲۲ ساله را به صورت عملی نشان داد، قاضی شعبه ۲۰۸دادسرای عمومی و انقلاب به نظرخواهی از استادان فن و کارشناسان پرداخت و در پایان نیز دکتر رضایی (رئیس سالن تشریح پزشکی قانونی) علت مرگ دختر جوان را هنگام مبارزه رزمی تشریح کرد.

پس از پایان صحنه بازسازی، متهم این پرونده جنایی که دانشجوی رشته شهرسازی است، با دستور قضایی روانه زندان شد تا بررسی‌های بیشتر در این باره صورت گیرد.