تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3763366
شناسه : 3763366
تاریخ :
عرضه «محله بی‌نام و نشان» در کتابفروشی‌ها اقتصاد ایران: مجموعه‌داستان «محله بی‌نام و نشان» نوشته داود احمدی بلوطکی توسط انتشارات تیرگان منتشر و روانه بازار نشر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «محله بی‌نام و نشان» نوشته داود احمدی بلوطکی به تازگی توسط انتشارات تیرگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

به گفته نویسنده اثر «محله بی‌نام و نشان» مجموعه‌ای است از جهانِ داستان کوتاه. این کتاب، مجموعه‌ای است از ۷ داستان کوتاه که ظاهراً به‌هم هیچ ربطی ندارند. مجموعه‌ای که هر کدام از اپیزودهایش، به یک موضوع قابل توجه از مسائل این محله می‌پردازد. داستان‌ها هم به‌صورت نامتوازن روی کاغذ آمده‌اند و هم در ظاهر ربطی به‌هم ندارند اما، با کمی دقت متوجه خواهیم شد که همانند یک خانواده منسجم، راه خود را به دل یکدیگر باز می‌کنند و بخش‌های به‌ظاهر نامفهوم یکدیگر را توضیح می‌دهند.

داستان‌های این‌کتاب با زبانی محاوره به نگارش درآمده و از زبان دانای کل گفته می‌شود. می‌توان بازتاب مسائل اجتماعی و واقعیت‌های روزمره جامعه را، در قاب فرهنگ عامه و شکل انتزاعی، تمثیلی از جامعه با نام محله بی‌نام و نشان به وضوح دید. لحن همه داستان‌ها، به شوخی آغشته است و با تأثیر از «رئالیسم جادویی» به نگارش درآمده است.

مولف اثر می‌گوید داستان‌های ظاهراً بی‌ربط این مجموعه، با نخی نامرئی و آغشته به جریان سیال ذهن، راه خود را به جریان یکدیگر باز می‌کنند و در عین‌حال، حرف‌های جداگانه‌ای هم دارند.

این کتاب با ۵۲ صفحه و قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه شده است.