تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763276
شناسه : 3763276
تاریخ :
آغاز عملیات اجرایی طرح بازسازی خطوط انتقال فاضلاب در زابل اقتصاد ایران: زابل_ عملیات اجرای طرح بزرگ بازسازی خطوط انتقال فرسوده و توسعه شبکه فاضلاب زابل به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج شنبه، عملیات اجرای طرح بزرگ بازسازی خطوط انتقال فرسوده و توسعه شبکه فاضلاب زابل به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل در مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ بازسازی خطوط انتقال فرسوده و توسعه شبکه فاضلاب زابل، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت، گفت: با توجه به اینکه مشکلات زیادی در زمینه فاضلاب شهر زابل از گذشته تاکنون وجود داشت و این موضوع، با نگاه ویژه و از طریق استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم منطقه سیستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شد، از سوی شرکت آب و فاضلاب، عملیات اجرایی طرح بزرگ بازسازی خطوط انتقال فرسوده و توسعه شبکه فاضلاب زابل در دستور کار قرار گرفت.

علی ولایتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: ضمانت اجرایی هر کاری، به ردیف بودجه و امکانات موجود آن بر می‌گردد که در این خصوص با پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان به صورت ویژه و هم نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، قسمت قابل توجهی از مسائل مالی این طرح، حل و فصل شده و امیدوارم تا این طرح در مدت ۱۸ ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل ادامه داد: تمام هم و غم مسؤولان این است تا چنین طرح‌هایی که جزو اولویت‌ها به ویژه در این منطقه هست، به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد وضعیت اجرای عملیات این پروژه بزرگ، به گونه‌ای پیش برود که شاهد رکود با تعطیلی آن به دلایل مسائل مالی نباشیم.

ولایتی پور گفت: از مسائل اولویت دار شهر زابل، پروژه فاضلاب، سر و سامان دهی مسائل مخابراتی، برق و آسفالت است که به صورت ویژه دنبال اجرای آنها هستیم، معتقدم در پیگیری و انجام این اولویت‌های مهم، بن بستی وجود ندارد و تمام تلاش متولیان امر بر رفع مشکلات و معضلات ساکنان منطقه است.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز عملیات اجرایی طرح بزرگ بازسازی خطوط انتقال فرسوده و توسعه شبکه فاضلاب زابل حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده، که هم اکنون به صورت مقطعی و به صورت زمان بندی شده در بازه زمانی ۱۸ ماهه در دستور کار قرار گرفته تا ۱۰ کیلومتر از این طرح اجرایی شود.

شایان ذکر است، آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ بازسازی خطوط انتقال فرسوده و توسعه شبکه فاضلاب زابل با حضور حجت السلام و المسلمین پوراندخت امام جمعه شهرستان، فرهاد شهرکی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، محمد پودینه شهردار، امید حسینی مدیرعامل آبفا و اعضای شورای اداری این شهرستان، در بلوار شهید جهانتیغ برگزار شد.