تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763274
شناسه : 3763274
تاریخ :
آتش سوزی گسترده یک خانه ویلایی در رشت/ ۶۴ آتش نشان اعزام شدند اقتصاد ایران: رشت- رئیس آتش نشانی رشت از آتش سوزی گسترده یک خانه ویلایی در این شهر خبر داد و گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات این حریق اظهار کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش آتش سوزی یکباب خانه قدیمی خالی از سکنه که به شدت در حال گسترش و پیشروی به پشت بام‌های خانه‌های همجوار و آپارتمان‌ها بود گزارش شد.

وی افزود: سریعاً در پیامی فوق العاده ۲۳ خودروی اطفایی، آبرسان، خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی بهمراه ۶۴ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در چله خانه کوچه پوریای ولی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت گفت: آتش از یکباب خانه ویلایی قدیمی (خالی از سکنه) آغاز شد و از طریق پشت بام‌های بهم چسبیده و چوبی به دو خانه ویلایی همجوار نیز سرایت کرد.

وی به شدت شعله‌های آتش و احتمال سرایت به پشت بام دو آپارتمان و یک خانه ویلایی اشاره داشت و افزود: تنها قسمتی از دامنه شیروانی پرسیانا بواسطه حرارت بالای آتش آسیب دید و از پیشروی آتش به پشت بام‌های مذکور جلوگیری شد.

مؤمنی که علت آتش سوزی را در دست بررسی اعلام داشت این حادثه را بدون مصدوم دانست و گفت: دو خودروی آبرسان نیز از منطقه دو شهرداری به جهت پشتیبانی عملیات در محل حاضر بودند.