تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763261
شناسه : 3763261
تاریخ :
تقویت جریان های علمی در دانشگاه نیازمند حمایت است اقتصاد ایران: بابلسر- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: تقویت جریان علمی دانشگاه در مازندران حمایت مجموعه دستگاه‌های اجرایی و حتی فراتر از شهرستان و استان را می‌طلبد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح ساختمان اساتید دانشکده مهندسی و فناوری دانشگاه مازندران ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و گرامی داشت هفته دولت گفت: هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر رقم خورده است دولتی که عمر مسئولیت آن کمتر از یک ماه (۲۸ روز) ولی بسیار ماندگار بوده است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر معیار و الگوی بسیاری از دولت‌ها است و راز ماندگاری این دولت در آن شرایط سخت یقیناً نگاه خیرخواهانه و دلسوزانه ایشان و حضورشان در میدان بوده است.

گرجی به فعالیت‌های دولت شهید رئیسی اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب معیار فعالیت‌های دولت سیزدهم، نگاه خیرخواهانه و دلسوزانه دولت نسبت به مردم و تأمین رضایت مردم بود که در رأس آن رضایت خداوند را در بر داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه مسئولان دانشگاه مازندران که در طول سال فعالیت‌های مؤثری داشته‌اند، گفت: یقیناً دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه مادر، معیار و الگویی برای دانشگاه‌های دیگر خواهد بود.

وی تصریح کرد: تقویت جریان علمی دانشگاه یقیناً حمایت مجموعه دستگاه‌های اجرایی و حتی فراتر از شهرستان را می‌طلبد تا این دانشگاه بتواند در مسیر اهداف پیش بینی شده گام‌های مؤثری را بردارد.

گرجی با بیان اینکه ارزش علم و جایگاه معلم و عالم بر کسی پوشیده نیست، افزود: هر اقدام و تلاشی باید با پشتوانه علمی و اندیشه و فکر انجام شود تا به نتیجه مطلوب دست یابد.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز درگیر مسائل مختلفی در همه حوزه‌ها است و نیاز به پژوهش‌های علمی جدی دارد، اظهار کرد: شکاف و فاصله بیرون و درون دانشگاه که همان علم و عمل است و باید از بین رفته و به هم نزدیک شوند.

وی ادامه داد: دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی در کنار هم باید تلاش کنند تا هم نتایج بهتر و موثرتری کسب شود.

وی با اعلام اینکه دانشگاه مازندران در بسیاری از مسائل در حوزه‌های مختلف نسبت به رفع مشکلات و موانع اهتمام جدی داشته است، گفت: افتتاح و راه‌اندازی شعبه بنیاد ایران شناسی در مازندران اتفاق مبارکی بوده است که در سطح ملی اتفاق افتاد.

گرجی خاطرنشان کرد: این بنیاد می‌تواند در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه فرهنگ که هویت اصلی ماست جامعیت داشته و نگاه عمیق‌تری به موضوعات داشته باشد.