تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3763251
شناسه : 3763251
تاریخ :
سرهنگ آمریکایی: نیروهای اوکراینی در کورسک محاصره شده‌اند اقتصاد ایران: یک سرهنگ بازنشسته آمریکایی گفت که ارتش روسیه، نیروهای اوکراینی در منطقه «کورسک» را تحت محاصره درآورده و این نیروها به آب و غذا دسترسی ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «لورانس ویلکرسون» سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا در کانال یوتیوب Dialogue Works  گفت که ارتش روسیه در منطقه «کورسک» نظامیان اوکراینی را تحت محاصره در آورده است.

او گفت: «نیروهای اوکراینی را مرده حساب کنید، آن‌ها خواهند مرد، حتی نمی‌توانند به آب و غذا دسترسی داشته باشند، آن‌ها محاصره شده‌اند».

در این راستا وزارت دفاع روسیه عصر روز گذشته در گزارشی از آخرین وضعیت درگیری ها در منطقه مرکزی کورسک این کشور گفت: طی شبانه روز گذشته، واحدهای یگان شمال، هشت حمله گروه‌های تهاجمی اوکراین در حوالی شهرک‌های بورکی، کورینیوا، کریمیانویه و مالایا لوکنیا را دفع کردند. پنج نظامی اوکراینی نیز در کورسک تسلیم شدند.

به گفته این وزارتخانه، همچنین ارتش اوکراین در 24 ساعت گذشته در محور کورسک 380 نیروی نظامی و 30 خودروی زرهی از جمله یک تانک را از دست داده‌اند که در مجموع در جریان نبرد در محور کورسک، نیروهای مسلح اوکراین تاکنون قریب 7 هزار نیروی نظامی و 74 تانک را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/