تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763222
شناسه : 3763222
تاریخ :
دو بازیکن پرسپولیس از لیست بازی با فولاد خط خوردند اقتصاد ایران: دو بازیکن باتجربه پرسپولیس در تمرین امروز این تیم شرکت نکردند تا دیگر جایی در لیست این تیم برای بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال نداشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که مرتضی پورعلی گنجی و امید عالیشاه نتوانستند همراه با سایر هم تیمی‌های خود کار کنند.

دو بازیکن باتجربه پرسپولیس که همچون فصل‌های گذشته با مصدومیت‌های گاه و بیگاه خود به کادر فنی این تیم شوک وارد می‌کنند تا آنها چاره‌ای جز تدبیر جدید برای انتخاب لیست نفرات خود پیدا نکنند.

عالیشاه و پورعلی گنجی در بازی هفته سوم با فولاد خوزستان نیز غیبت دارند تا خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی اسم آنها را از لیست خط بزند.

شایان ذکر است سروش رفیعی نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در جریان بازی با تراکتور نمی‌تواند تیمش را در سفر به قزوین همراه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در حالی برگزار می‌شود که استان تهران همچنان نمی‌تواند میزبان این تیم باشد تا سرخپوشان میزبانی خود را به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین منتقل کنند.