تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763215
شناسه : 3763215
تاریخ :
مراسم افتتاحیه پارالمپیک هفدهم آغاز شد اقتصاد ایران: مراسم هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک در شرایطی به میزبانی پاریس آغاز شد که کاروان ورزش ایران با ۶۵ ورزشکار در ۱۰ رشته در این دوره حضور دارد و با نام «فرزندان ایران» رژه خواهد رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، دو هفته پس از آنکه فرانسوی ها سی و سومین دوره بازی های المپیک را برگزار کردند و کاروان ورزش ایران با ۴۰ ورزشکار در آن حضور داشت و با کسب ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز و جایگاه بیست و یکمی به کار خود پایان داد، پاریس از روز پنجشنبه به طور رسمی میزبان پارالمپیک هفدهم خواهد بود.

مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک شامگاه چهارشنبه در میدان کنکورد شهر پاریس با حضور ورزشکاران و اعضای تیم های شرکت کننده برگزار شد و کاروان ورزش ایران نیز با حضور ۶۵ ورزشکار و با نام فرزندان ایران در این مراسم حضور یافت.

مراسم افتتاحیه پارالمپیک هفدهم آغاز شد
بانوان ورزشکار ایران در افتتاحیه پارالمپیک هفدهم

حضور چهره های مطرح و نواختن موسیقی

«وامانوئل مکرون» رییس جمهور فرانسه و «اندرو پارسونز» رییس کمیته بین المللی پارالمپیک از چهره های ویژه حاضر در مراسم بودند. همچنین نمایشی از پیانو و نواختن آن توسط یک آهنگساز و همراهی یک تیم هنری آغازگر این مراسم بود. پیش از این هم از سوی مدیر برنامه های مراسم افتتاحیه عنوان شده بود که «جشنواره موسیقی» در میدان کنکورد به راه خواهد افتاد.

مراسم افتتاحیه در این گزارش تکمیل خواهد شد...