تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3763214
شناسه : 3763214
تاریخ :
زخمی‌شدن یک نظامی صهیونیست در جنین اقتصاد ایران: منابع رسانه‌ای از هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در جنین و وقوع شدیدترین درگیری‌ها میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری خبر می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، درگیری‌ها میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری به اوج خود رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک نظامی صهیونیست در نتیجه تیراندازی در منطقه جنین زخمی شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که همزمان با تداوم یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، انفجار بزرگی این اردوگاه را به لرزه درآورده است.

گردان‌های شهدا الاقصی شاخه جنین از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محله «الجابریات» واقع در جنین با استفاده از سلاح تیربار و بسته‌های انفجاری خبر داد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد انتحاری صهیونیستی انبار کوچکی را در جنین هدف قرار داده است و اشغالگران خانه‌ای در این منطقه را نیز با گلوله‌های «انیرگا» مورد حمله قرار داده‌اند.

مبارزان مقاومت فلسطین نیز خانه‌ای در محله شرقی شهر جنین را که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در آن سنگر گرفته بودند با سلاح تیربار هدف قرار دادند.

اردوگاه الفارعه در طوباس نیز شاهد درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی است.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شدت خیابان‌های اردوگاه نور شمس در طولکرم را شخم زده‌اند. در پی این اقدام نظامیان صهیونیست، جریان آب و برق در این اردوگاه قطع شده است.

پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز در حال پرواز بر فراز اردوگاه نور شمس هستند و این اردوگاه از سوی نظامیان صهیونیست کاملاً محاصره شده است.

در یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از فلسطینیان نیز بازداشت شده‌اند و برخی از آن‌ها به سرزمین‌های اشغالی منتقل شده‌اند.

گفتنی است نیمه‌شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله گسترده خود به استان‌های شمالی کرانه باختری خبر داد و ضمن یورش به این مناطق و به شهادت‌رساندن و زخمی‌کردن شماری از فلسطینیان، بیمارستان‌های واقع در شمال کرانه باختری را به محاصره درآورد.

علاوه بر این از نیمه‌شب گذشته تاکنون بخش‌هایی از تأسیسات زیرساختی این استان‌های کرانه باختری نیز از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شده است.