تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3763206
شناسه : 3763206
تاریخ :
شمار شهدای کرانه باختری از ۷ اکتبر به ۶۳۷ نفر رسید اقتصاد ایران: سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۶۳۷ نفر رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۶۳۷ نفر افزایش یافته است.

همچنین سازمان ملل متحد تصریح کرد که هزاران فلسطینی به صورت مداوم در معرض بازداشت، شکنجه و اعمال خشونت از سوی شهرک‌نشینان قرار دارند.

این نهاد بین‌المللی تاکید کرد: فلسطینیان در معرض محدودیت‌های شدید برای رفت‌وآمد و اظهار نظر قرار دارند، خانه‌هایشان ویران می‌شود و به اجبار کوچانده می‌شوند.

سازمان ملل متحد بیان کرد: «اسرائیل» به عنوان نیروی اشغالگر باید به موجب قوانین بین‌المللی به تعهدات خود عمل کند. عملیات نیروهای اسرائیلی در کرانه باختری به صورت ریشه‌ای می‌تواند به بدترشدن وضعیت فاجعه‌بار در اراضی اشغالی فلسطین بیانجامد.

گفتنی است نیمه‌شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله گسترده خود به استان‌های شمالی کرانه باختری خبر داد و ضمن یورش به این مناطق و به شهادت‌رساندن و زخمی‌کردن شماری از فلسطینیان، بیمارستان‌های واقع در شمال کرانه باختری را به محاصره درآورد.

علاوه بر این از نیمه‌شب گذشته تاکنون بخش‌هایی از تأسیسات زیرساختی این استان‌های کرانه باختری نیز از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شده است.