تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763195
شناسه : 3763195
تاریخ :
ربیعی: یک تیم دائم السفر هستیم/ ناراحت هستم ولی اهل گلایه نیستم! اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هفته گذشته هم میزبان بودیم ولی رفتیم مشهد بازی کردیم، الان یک تیم دائم السفر هستیم!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد ضمن تبریک به مردم خرم آباد به دلیل حضور تیم خیبر در لیگ برتر، اظهار داشت: لیاقت مردم مهمان نواز و خوش عهد این سرزمین بود که تیمی را در لیگ برتر داشته باشند که بتوانند مهمان نوازی کنند؛ شور و ضعف زیادی را به لیگ برتر ایران هم تزریق کند و هم خود منطقه از داشتن یک تیم در لیگ و ایجاد نشاط اجتماعی در شهر بهره ببرد.

وی در مورد بازی فردا با خیبر خرم آباد هم گفت: من فکر می‌کنم بازی می‌تواند جذابیت‌های خوبی داشته باشد، از این جهت که هر دو تیم دنبال این هستند بتوانند فوتبال روی زمین و با کیفیت درست و مناسبی را بازی کنند، بعد از این بازی وارد «فیفا دی» اول خواهیم شد و پارت اولیه مسابقات لیگ انجام می‌شود و یک فرصت دوباره بازسازی است برای اینکه تیم‌ها خودشان را برای ادامه لیگ مهیا کنند. من فکر می‌کنم فرآیند بازی می‌تواند فرآیند خوبی باشد و در نهایت هوادارانی که به ورزشگاه می آیند از دیدن یک بازی با کیفیت و عاری از هر گونه حاشیه لذت ببرند و امیدوارم تیم ما هم کار و برنامه‌های خود را درست انجام بدهد.

ربیعی در ادامه سخنان خود در مورد سفر چند ساعته زمینی به خرم آباد به وسیله اتوبوس هم گفت: ما نزدیک هفت ساعت و نیم در مسیر بودیم، خودم علاقمند نیستم الان به این مسائل بپردازم و دوست دارم تمرکز تیم و خودم به بازی فردا باشد، «حرف نزده» را همیشه می‌شود زد ولی کلاً در رابطه با فصل کنونی برای مجموعه ذوب آهن حرف زیاد دارم. به هر حال سال گذشته توانمندی خودم و مجموعه تیم را توانستیم نشان دهیم، انتظاراتی داریم که به وقتش در مورد آن صحبت خواهم کرد ولی الان به نظر خودم تمرکز باید روی بازی فردا باشد و بتوانیم کارمان را انجام دهیم؛ بعدها می‌شود در مورد مشکلات صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد روند نتیجه گرفتن تیم در بازی‌های خارج از خانه هم گفت: مقداری جدول بازی‌های داخل خانه ما سال گذشته ضعیف‌تر بوده است ولی دو تا بازی داخل خانه فصل قبل را بردیم. هفته گذشته هم میزبان بودیم ولی رفتیم مشهد بازی کردیم، الان یک تیم دائم السفر هستیم. فکر کنید ما مشهد رفتیم بازی کردیم، فردای بازی از مشهد برگشتیم دو روز تمرین داشتیم و امروز با اتوبوس خرم آباد آمدیم، کسانی که فوتبالی هستند می‌دانند چقدر تیم را مستهلک می‌کند، من ناراحت هستم ولی اهل گلایه و بهانه نیستم. در کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس و هوادار هم این را اعلام کردم؛ صحبت‌های ابتدایی که با من شده بود با اتفاقاتی که الان در تیم می‌افتد منافات دارد.

تکمیل می شود…