تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763184
شناسه : 3763184
تاریخ :
مهاجری: تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به تیم‌ها کمک می‌کند اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به ما و بقیه تیم‌ها کمک می‌کند که هماهنگ‌تر و بهتر شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی خرم‌آباد گفت: هفته گذشته بچه‌های ما تلاش خوبی داخل زمین داشتند، فوتبال خوبی در مقابل تیم خوب سپاهان بازی کردند که متأسفانه روی عدم تجهیزات و اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم. خدا را شکر به زعم همه کارشناسان در شبکه‌های مختلف تأیید شد که خیبر می‌توانست نتیجه بهتری از این بازی بگیرد که نیاز هم داشت؛ این چیزی از شایستگی بچه‌های ما کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: امیدواریم در ادامه راه مثل دو هفته گذشته به لحاظ ارائه فوتبال، هر چه جلوتر می‌رویم هماهنگ‌تر و منسجم‌تر باشیم. قطعاً تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به ما و بقیه تیم‌ها کمک می‌کند که تیم بهتری شوند و از این دو هفته تعطیلی سعی می‌کنیم استفاده کاملی داشته باشیم که بتوانیم تیم هماهنگ‌تری شویم و پازل ما کامل‌تر شود.

مهاجری در مورد بازی فردا با تیم ذوب آهن هم گفت: تیم ذوب آهن تیم شایسته‌ای است و نیاز به صحبت من در مورد جایگاه این تیم نیست، جایگاه ذوب آهن در فوتبال ایران مشخص است، در فصل قبل این تیم جایگاه پنجم را کسب کرد، قرعه ما به ترتیب خورده است به تیم‌های سوم، چهارم و پنجم و فولادی که امسال متحول شده است.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد افزود: درست است که رقیب‌های سختی به لحاظ نتیجه گیری پیش رو داشتیم و داریم و این ما را دچار نوسان می‌کند اما در بازی مقابل سپاهان بچه‌های ما ثابت کردند که روزهای بهتری در انتظار ماست.

در حال تکمیل است…