تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3763180
شناسه : 3763180
تاریخ :
تحریم‌های جدید آمریکا علیه شهرک نشینان صهیونیست اقتصاد ایران: وزارت خزانه داری آمریکا به علت خشونت شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، تحریم‌های تازه‌ای را علیه آنها اعمال کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه شهرک نشینان صهیونیست «افراطی» در کرانه باختری به علت خشونت‌های آنها، اعمال کرده است.

در میان فهرست تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا علیه شهرک نشینان، نام سازمان «هاشومر روش» است. این سازمان برخورد خشونت آمیز با کشاورزان فلسطینی داشته و از اشغال رونده رژیم صهیونیستی در کرانه باختری حمایت می‌کند.

متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرد: خشونت شهرک نشین‌های افراطی در کرانه باختری منجر به رنج انسانی شدید شده، به امنیت اسرائیل آسیب زده و چشم انداز صلح و ثبات در منطقه را تضعیف کرده است.

وی تاکید کرد که این مساله مهم است که اسرائیل آنها را پاسخگو کند. وزارت خزانه داری آمریکا نیز اعلام کرد که واشنگتن به اقدام در راستای پاسخگو کردن آنهایی که خشونت افراطی انجام می‌دهند و از آن حمایت می‌کنند، ادامه خواهد داد.

واشنگتن «اسحاق لوی فیلانت» هماهنگ کننده امنیتی شهرک «یتسهار» یکی از افراطی ترین شهرک‌ها در کرانه باختری را نیز برای دخالت در خشونت علیه فلسطینی‌ها تحریم شده است.

انتهای پیام/