تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3763170
شناسه : 3763170
تاریخ :
۱۰ شهید و ۲۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری اقتصاد ایران: هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف کرانه باختری ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۲۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه‌ای از شهادت ۱۰ فلسطینی و زخمی‌شدن ۲۲ نفر دیگر در حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد.

علاوه بر این منابع خبری از تداوم درگیری میان نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در داخل اردوگاه‌های جنین و نور شمس خبر می‌دهند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در میان تداوم محاصره اردوگاه جنین از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، جریان برق در چندین محله این اردوگاه قطع شده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خودروهای آمبولانس فلسطینی را متوقف و بازرسی می‌کنند و مانع از انجام وظایف آنان می‌شوند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که مبارزان مقاومت در شهر جنین کمین سنگینی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اجرا درآورده‌اند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که مبارزان فلسطینی دراین کمین، خانه‌ای را که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در آن کمین کرده بودند، با تیربار و بسته‌های انفجاری هدف قرار داده‌اند.

گفتنی است نیمه‌شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله گسترده خود به استان‌های شمالی کرانه باختری خبر داد و ضمن یورش به این مناطق و به شهادت‌رساندن و زخمی‌کردن شماری از فلسطینیان، بیمارستان‌های واقع در شمال کرانه باختری را به محاصره درآورد.

علاوه بر این از نیمه‌شب گذشته تاکنون بخش‌هایی از تأسیسات زیرساختی این استان‌های کرانه باختری نیز از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شده است.